Някои автомобилни гиганти са толкова големи и толкова стари, че бихме могли да срещнем техни инвестиции в почти всеки бранш на бизнеса в някои държави. Което означава, че понякога автомобилните компании се оказват с интересна собственост или пък са инвестирали в области, които са доста далеч от основната им дейност. Тази селекция на списание Autocar ни напомня какво друго, освен автомобили, можем да очакваме от познатите марки.
Автомобилните компании, които правят и други неща (ГАЛЕРИЯ):
Бобслей от BMW
През 2012 година BMW Северна Америка даде началото на проект за създаването на бобслей за олимпийския тим на САЩ, като трябваше да използва опита на компанията в работата с композитни смеси. Двуместният боб на САЩ завърши на 3-о място в Сочи през 2014 – първи подиум за американците от 1952 година насам.
През 2012 година BMW Северна Америка даде началото на проект за създаването на бобслей за олимпийския тим на САЩ, като трябваше да използва опита на компанията в работата с композитни смеси. Двуместният боб на САЩ завърши на 3-о място в Сочи през 2014 – първи подиум за американците от 1952 година насам.