Някои автомобилни гиганти са толкова големи и толкова стари, че бихме могли да срещнем техни инвестиции в почти всеки бранш на бизнеса в някои държави. Което означава, че понякога автомобилните компании се оказват с интересна собственост или пък са инвестирали в области, които са доста далеч от основната им дейност. Тази селекция на списание Autocar ни напомня какво друго, освен автомобили, можем да очакваме от познатите марки.
Автомобилните компании, които правят и други неща (ГАЛЕРИЯ):
Наденички от Volkswagen
Това е най-популярният продукт на компанията – свински наденички, от които през 2015 са произведени точно 7,2 милиона бройки. Първоначално тази продукция стартира, за да изхранва работниците във Волфсбург, но днес се продава в търговската мрежа в Германия и някои съседни страни.
Това е най-популярният продукт на компанията – свински наденички, от които през 2015 са произведени точно 7,2 милиона бройки. Първоначално тази продукция стартира, за да изхранва работниците във Волфсбург, но днес се продава в търговската мрежа в Германия и някои съседни страни.