IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Два бензинови и един дизелов мотор за новия Opel Mokka

Германската компания разкри и стандартните версии на кросоувъра

Премиерата на новото поколение на Opel Mokka беше преди няколко месеца, но тогава германската компания представи само електрическата версия на кроосоувъра. Сега производителят от Рюселхайм разкри и стандартната версия на модела, която ще се предлага с два бензинови и един дизелов мотор.


Opel Mokka


Базовата версия получава 1,2-литров бензинов турбомотор с 3 цилиндъра, който развива 100 к.с. и 205 Нм въртящ момент. Той се съчетава само с 6-степенна механична скоростна кутия. Двигателя със същия обем ще се предлага и във вариант със 130 к.с. и 230 Нм, като той ще може да се свърже и с 8-степенна автоматична трансмисия.

Дизеловата версия е с 1,5-литров мотор с 4 цилиндъра и мощност от 110 к.с. и  250 Нм, като той може да работи само с механична скоростна кутия.


Opel Mokka


В стандартното оборудване на новия Opel Mokka влизат адаптивен круиз-контрол, активна система за поддържане на лентата на движение, светодиодни матрични фарове, камера за заден ход и система за автоматично паркиране.

Що се касае до салона, кросоувърът може да бъде окомплектован с цифров приборен панел с диагонал 12 инча, а също така с информационно-развлекателен комплекс с 10-инчов сензорен дисплей и навигация.


Opel Mokka


Във всичко останало стандартната Mokka повтаря електрическия вариант. Моделът е изграден на модулната платформа CMP на алианса PSA Peugeot Citroen. Кросоувърът е по-малък от предшественика си, като за разлика от него задвижването е само към предната ос.

Серийното производство на новия Opel Mokka ще започне в края на 2020 година, а европейските продажби на модела стартират в първото тримесечие на 2021 година.

Още снимки на кросоувъра вижте в галерията:

Снимки: Opel

0 от 500
  • #5
    1 rate up comment 2 rate down comment
    очевидно... ( преди 3 години )
    Първата генерация мока е повече от успешна...и можеби за това франсетата я " убиват",както и инсигнията.
  • #4
    1 rate up comment 3 rate down comment
    РЕАЛИСТ ( преди 3 години )
    НЕ КУПУВАМ ТРИЦИЛИНДРОВИ СЕНОКОСАЧКИ
  • #3
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Бай Стас ( преди 3 години )
    Отвратително грозно и безлично кубче
  • #2
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Кофтито е че като изоставиха шаситата на GM изоставиха и 4х4 да сметка на различни дреболии с които да поддържат цената
  • #1
    3 rate up comment 6 rate down comment
    356 ( преди 3 години )
    Честно да Ви кажа, досега трудно съм виждал по странно изглеждаща кола. Не знам какво са си мислели дизайнерите, но доколкото догатвам "вкуса на времето" познавайки го при повечето групи потребители, тук май дизайна не съответства на нито една от тях. Жалко. Имаше доста красиви модели на Опел, но може би заради усещането за чупливост и ненадеждност, някак не станаха еталон. А сега с това,сякаш го засилват и в друга посока -странност и непредсказуемост. Иначе техниката може и да си е добре.Незнам