С изключение на някои наистина нишови производители, като Pagani или McLaren, днес всички марки трябва да разширят моделната си гама, за да останат в играта. Често това означава предлагането на по-големи модели, главно кросоувъри и всъдеходи, дори от тези брандове, специализирани досега само в създаването на спортни автомобили. Преди SUV треска седаните също бяха изкушение за множество премиум марки. Всъщност, Porsche пусна на пазара Panamera, а Aston Martin вкара в битката модела Rapide. Motor състави списък на 5 концептуални автомобила с четири врати, които бяха на път да влязат в производство, но не се качиха на поточната линия.
Кои са тези 5 седана - в галерията:
Този автомобил бе много добре приет, но му липсваше одобрението на Енцо Ферари, който винаги е създавал по-страстни коли. Всъщност, с голяма вероятност бе решено първият SUV на италианската марка да бъде наречен Purosangue ("Чистокръвен"), за да не противоречи на духа на основателя на Ferrari. Що се отнася до Ferrari Pinin, моделът не се озовава в музей, а бе купен от колекционер преди няколко години, който го актуализира, за да стане напълно функционален.