С изключение на някои наистина нишови производители, като Pagani или McLaren, днес всички марки трябва да разширят моделната си гама, за да останат в играта. Често това означава предлагането на по-големи модели, главно кросоувъри и всъдеходи, дори от тези брандове, специализирани досега само в създаването на спортни автомобили. Преди SUV треска седаните също бяха изкушение за множество премиум марки. Всъщност, Porsche пусна на пазара Panamera, а Aston Martin вкара в битката модела Rapide. Motor състави списък на 5 концептуални автомобила с четири врати, които бяха на път да влязат в производство, но не се качиха на поточната линия.
Кои са тези 5 седана - в галерията:
Бихме могли да обобщим този прототип като Reventon със силни линии, приложен към седан с предно разположен двигател. Estoque бе представен на автомобилното изложение в Париж през 2008 г. и е вторият прототип след концепта Miura на Валтер де Силва от 2006 г., с който Lamborghini изглежда искаше да изследва нови сегменти. Но ако Miura наистина бе само почит към миналото, което компанията никога не смята да произвежда, то Estoque беше много по-сериозен проект.