С изключение на някои наистина нишови производители, като Pagani или McLaren, днес всички марки трябва да разширят моделната си гама, за да останат в играта. Често това означава предлагането на по-големи модели, главно кросоувъри и всъдеходи, дори от тези брандове, специализирани досега само в създаването на спортни автомобили. Преди SUV треска седаните също бяха изкушение за множество премиум марки. Всъщност, Porsche пусна на пазара Panamera, а Aston Martin вкара в битката модела Rapide. Motor състави списък на 5 концептуални автомобила с четири врати, които бяха на път да влязат в производство, но не се качиха на поточната линия.
Кои са тези 5 седана - в галерията:
През 1980 г. Pininfarina разработи този прототип като визуализация на Ferrari с четири врати. Моделът е дълъг 5,10 метра и се базира на 400i Gran Turismo, с междуосие, удължено до 2,9 м, но проектиран да побере V12 двигателя с мощност от над 350 к.с. от 512 BB. Прозорците са опушени и монтирани така, че да скрият А и В колоните, създавайки впечатление за едно цяло парче стъкло. Други интересни характеристики са високотехнологичния интериор и усъвършенстваната климатична система.