С изключение на някои наистина нишови производители, като Pagani или McLaren, днес всички марки трябва да разширят моделната си гама, за да останат в играта. Често това означава предлагането на по-големи модели, главно кросоувъри и всъдеходи, дори от тези брандове, специализирани досега само в създаването на спортни автомобили. Преди SUV треска седаните също бяха изкушение за множество премиум марки. Всъщност, Porsche пусна на пазара Panamera, а Aston Martin вкара в битката модела Rapide. Motor състави списък на 5 концептуални автомобила с четири врати, които бяха на път да влязат в производство, но не се качиха на поточната линия.
Кои са тези 5 седана - в галерията:
Автомобилът има тяло с пет врати (хечбек), двойни прибиращи се спойлери и преден капак от две части, като почит към предците си от далечното минало. Известно време се говореше за производствен модел, който ще носи името Royale, но огромните разходи по разработването и производството на Veyron потиснаха ентусиазма.