IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Range Rover Evoque стана дизелов хибрид

Кросоувърът получи луксозна модификация Autobiography

Компанията Land Rover показа обновения Evoque, моделна година 2021. Кросоувърът е получил нови хибридни силови агрегати, модернизирана мултимедийна систама и луксозна модификация Autobiorgraphy.


Range Rover Evoque 2021


Промените по Evoque до голяма степен повтарят обновяването на Land Rover Discovery Sport. Така версията D165, в чиято основа е 2,0-литров дизел с 4 цилиндъра с допълнителен стартер-генератор развива мощност от 163 к.с. и 380 Нм. Като опция се предлага система за задвижване на четирите колела, която обаче е съчетана единствено с 8-степенна автоматична скоростна кутия.

Във втория вариант моделът получава индекс D200, като задвижващият агрегат вече развива 204 к.с. и 430 Нм. Този умерен хибрид ускорява от 0 до 100 км/ч за 7,9 секунди, като тази тази версия е достъпна единствено със задвижване на четирите колела и 8-степенен автомат.


Range Rover Evoque 2021


Evoque, както и Discovery Sport, получава нова информационно-развлекателна система Pivi Pro, която заменя досегашната Touch Pro. Новата мултимедия се обновява по „въздуха“, да се свързва чрез конферентна връзка със смартфон и с музикалния сервиз Spotify. При хибридните версия тя търси и намира най-близките зарядни станции.

Освен това, Evoque получава и луксозна версия Autobiography. Този кросоувър може да бъде различен по специалния меден цвят на каросерията, 21-цоловите джанти и матричните фарове. Седалките в салона са кожени, като предните са с вентилация.

Още снимки на модела - вижте в галерията:

Поръчките за обновения Range Rover Evoque вече се приемат, като цените във Великобритания стартират от 32 100 паунда (35 600 евро).

Снимки: Land Rover

0 от 500
  • #4
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Умерените хибриди са много хитри, защото срещу минимална цена получаваш разтоварване на ДВГ точно в най-тежките му режими: потегляне и рязко ускорение. А тогава се генерират непропорционално голяма част от вредните емисии. Точно тази технология е смислена и работи в реалния свят, а не е само за залъгване на тестовете.
  • #3
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Иванчо Мераклията ( преди 8 месеца )
    Горивото газ първо е използвано в Нидерландия. Те според вашият сайт са по глупави. Това е поредната лъжа както на вашият шеф Прокопиев. Трябва да излъже те.,понеже са Ви платили, закъсващите бензиностанции, придаващи скъп бензин
  • #2
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 8 месеца )
    Съгласен съм с №1 - MHEV са само за да измамиш измерването за вредни емисии
  • #1
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Какви хибриди са това меките то скоро 100% ще се водят хибриди а реално мекия не може да се сравнява дори с половината от ефекта на пълния хибрид