IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Двигателите на новата S-Class също вече са ясни

Най-мощната версия ще е хибрид, който ще съперничи на суперколите

С приближаването на 2 септември, когато е световната премиера на новото поколение на Mercedes-Benz, компанията от Щутгарт разкрива все повече подробности за иновациите на модела. Те са толкова много на брой, че производителят ги показваше на части.


Mercedes-Benz S-Class


Вече знаем каква мултимедия ще използва седанът, колко безопасен ще бъде той, както и как ще се грижи за комфорта на своите пасажери. Последното, което видяхме, е интериорът на лимузината, а сега стават ясни и двигателите, с които ще бъде оборудвана. Те бяха разкрити от колегите от британско издание Car, които имаха възможността да се запознаят с автомобила преди неговата премиера.

Новата S-Class ще се предлага с избор от 7 силови агрегата. За модела са предвидени два дизела - версии S350d и S400d, и два бензинови мотора – версии S450 и S500. Всички те са с 3,0-литрови 6-цилиндрови двигатели, като към тях ще се присъедини и версия S580 с бензинов 4,0-литров V8.


Mercedes-Benz S-Class


Вече е известно, че 12-цилиндровият двигател ще се предлага само на версията Maybach, като в случая ще бъде подпомаган от електромотор. Същата комбинация, но с 4,0-литровия V8 и електромотор ще се поставя на най-мощната версия – AMG S63. Тя ще получи добавка „е“ към индекса си, като ще представлява пълноценен хибрид.

Очаква се, че този вариант ще разчита на повече от 800 к.с., като 4,0-литровият V8 ще осигури 600, а електромоторът още 200 к.с. Ускорението от 0 до 100 км/ч ще отнема 3,5 секунди, което е по-бързо от новото Porsche 911 Carrera и малко по-слабо от Lamborghini Huracan.


Mercedes-Benz S-Class

Снимки: Mercedes-Benz

0 от 500
  • #22
    3 rate up comment 2 rate down comment
    koj ( преди 3 години )
    Като му видях дизайна по изтеклите снимки , ще е копие на Форд Мондео от преди 7-8 години .
  • #21
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Бряг брях ( преди 3 години )
    Тук много болни по немския леген ръиш ли, е след като Ханс отгледа още някое поколение бежанци пак ще е на светлинни години от японските технологии, ама друго си е с джофрите с легена, по-фешън е начин хи хи
  • #20
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Хи хи ( преди 3 години )
    Че те отдавна са ясни - Рено)))
  • #19
    2 rate up comment 5 rate down comment
    BMW and Toyota owner ( преди 3 години )
    До #14 къде бият немците в САЩ японците по продажби я ми обясни? Така като те гледам си явно VAG-аджия, точно фау-ве нямат една кола като хората и един двигател читав нямат, то не бяха душегуби, петохуйници, коледни елхи, tfsi DSG, бомба дюза, каквото се сетиш свичкото е *** от Фолксваген дето е излязло, дори моето X3 вади по голям въртящ момент от Туарег варела. За тойотата за издържливост дума няма да ти отварям, няма аналог *** групата за Toyota Tacoma.
  • #18
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Бедняка с дизел ( преди 3 години )
    До номер 18, именно защото се карат от успели бизнесмени и адвокати, дизелът се купува и го казвам като собственик на s7ца с почти всички екстри(от новите, TDI са). 5 секунди до 100, разход 10 градско. Какво му е? Надолу вече е издребняване, а лично за мен са грешно дадени пари да поддържам 17 на 100. Никой не се заяжда с мен по пътя. Просто българинът е свикнал все на най, в което няма лошо, но накрая някой го плаща. За бензин съм се замислял и може би следващатан кола. Живот и здраве - Панамер
  • #17
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    "Ако искте да разберете какви технологии ще има в масовите модели след 10 години, е нужно просто да видите новата S-Klasse." От 100+ години, Мерцедес задава стандарта в този клас.Хората по цял свят го признават, само *** с 25 годишната пластмасова *** седи тука и се прави на разбирач.Просто го приемете !
  • #16
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Митьо ( преди 3 години )
    Истински АВТОМОБИЛИ няма, откакто свалиха от линиите 124 и 140. Времената се промениха,промениха се и колите. Щем - не щем ще се примиряваме и ще караме, това което се произвежда. А в сравнение с другите описания модел е доста напред с технологиите.
  • #15
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Да сравняваш Лексус с Алфа Ромео е като да сравняваш SsangYong с .. да речем Лотус....
  • #14
    7 rate up comment 17 rate down comment
    Точно фактите ( преди 3 години )
    Премиум дизел - такова животно не съществува. Дизел не е кола, а марка дрехи. S-класи не се карат от никой милионер, а от успели адвокати и български първенюта
  • #13
    13 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Отново Мерцедес задава стандарти в този клас, които другите ще догонят след 5-6 години.Кво сте ревнали срещу дизела в ЕС-класата ? Все едно от вчера слагат дизели на модела... Тоя дизел докато карате колата се усеща по-добре от бензиновите модели карани от разбирачите дето плюят ! Това са факти, пичове, не си го измислям аз !Останлото е ала-бала.