През последните години хората свикнаха с роботизираните скоростни кутии с двоен съединител, които се поставят на спортните автомобили. Те сменят предавките много бързо и пестят гориво, въпреки че имат проблеми при движението с ниски скорости.
Така наречените „преселективни“ скоростни кутии днес се срещат при най-авторитетни автомобилни брандове – от Porsche, Ferrari и Lamborghini до BMW, Mercedes-AMG и Audi. Но дори тези, както и някои други марки, често залагат на кутии от друг вид, дори те да отстъпват като ефективност.
Двигател: 3.3 литра, V6, битурбо
Трансмисия: 7-степенна автоматична с хидротрансформатор
Мощност: 366 к.с. при 6000 об/мин
Максимален въртящ момент: 510 Нм при 1300-4500 об/мин
Ускорение от 0 до 100 км/ч: 5,5 секунди
Максимална скорост: 270 км/ч
10 много бързи модела с алтернативни трансмисии (ГАЛЕРИЯ):
Топ-версията на флагмана на корейската марка - Stinger GT, разчита на мощен турбо V6 мотор, благодарение на който попада сред спортните модели. Лифтбекът също залага на традиционен автомат.
Снимки: Производителите