През последните години хората свикнаха с роботизираните скоростни кутии с двоен съединител, които се поставят на спортните автомобили. Те сменят предавките много бързо и пестят гориво, въпреки че имат проблеми при движението с ниски скорости.
Така наречените „преселективни“ скоростни кутии днес се срещат при най-авторитетни автомобилни брандове – от Porsche, Ferrari и Lamborghini до BMW, Mercedes-AMG и Audi. Но дори тези, както и някои други марки, често залагат на кутии от друг вид, дори те да отстъпват като ефективност.
Двигател: 2,0 литра, боксер, атмосферен
Трансмисия: 6-степена автоматична с хидротрансформатор
Мощност: 200 к.с. при 7000 об/мин
Максимален въртящ момент: 205 Нм при 6400-6600 об/мин
Ускорение от 0 до 100 км/ч: 8,2 секунди
Максимална скорост: 210 км/ч
10 много бързи модела с алтернативни трансмисии (ГАЛЕРИЯ):
Компактното купе GT86 и неговото „братче“ BRZ (на снимката) са сред най-интересните спортни коли на пазара, като това се дължи и на достъпната им цена. Двата модела се предлагат както с механична скоростни кутия, така и с класически автомат.
Снимки: Производителите