През последните години хората свикнаха с роботизираните скоростни кутии с двоен съединител, които се поставят на спортните автомобили. Те сменят предавките много бързо и пестят гориво, въпреки че имат проблеми при движението с ниски скорости.
Така наречените „преселективни“ скоростни кутии днес се срещат при най-авторитетни автомобилни брандове – от Porsche, Ferrari и Lamborghini до BMW, Mercedes-AMG и Audi. Но дори тези, както и някои други марки, често залагат на кутии от друг вид, дори те да отстъпват като ефективност.
Двигател: 3.0 литра, редови с 6 цилиндъра и турбо
Трансмисия: 8-степенна автоматична с хидротрансформатор
Мощност: 340 к.с. при 5000-6500 об/мин
Максимален въртящ момент: 500 Нм при 1600-4500 об/мин
Ускорение от 0 до 100 км/ч: 4,3 секунди
Максимална скорост: 250 км/ч
10 много бързи модела с алтернативни трансмисии (ГАЛЕРИЯ):
Всъщност, тези два автомобила са напълно идентични, като са оборудвани и с еднаква класическа автоматична скоростна кутия.
Снимки: Производителите