През последните години хората свикнаха с роботизираните скоростни кутии с двоен съединител, които се поставят на спортните автомобили. Те сменят предавките много бързо и пестят гориво, въпреки че имат проблеми при движението с ниски скорости.
Така наречените „преселективни“ скоростни кутии днес се срещат при най-авторитетни автомобилни брандове – от Porsche, Ferrari и Lamborghini до BMW, Mercedes-AMG и Audi. Но дори тези, както и някои други марки, често залагат на кутии от друг вид, дори те да отстъпват като ефективност.
Двигател: 2.9 литра, V6, битурбо
Трансмисия: 8-степенна автоматична с хидротрансформатор
Мощност: 450 к.с. при 5700-6700 об/мин
Максимален въртящ момент: 600 Нм при 1900-5000 об/мин
Ускорение от 0 до 100 км/ч: 4,1 секунди
Максимална скорост: 250 км/ч (опционално - 280 км/ч)
10 много бързи модела с алтернативни трансмисии (ГАЛЕРИЯ):
В арсенала на спортните модели от Инголщад влизат система за задвижване на четирите колела quattro, мощен битурбо V6 двигател и традиционен автомат.
Снимки: Производителите