През последните години хората свикнаха с роботизираните скоростни кутии с двоен съединител, които се поставят на спортните автомобили. Те сменят предавките много бързо и пестят гориво, въпреки че имат проблеми при движението с ниски скорости.
Така наречените „преселективни“ скоростни кутии днес се срещат при най-авторитетни автомобилни брандове – от Porsche, Ferrari и Lamborghini до BMW, Mercedes-AMG и Audi. Но дори тези, както и някои други марки, често залагат на кутии от друг вид, дори те да отстъпват като ефективност.
Двигател: 5.0 литра, V8, атмосферен
Трансмисия: 10-степенна автоматична с хидротрансформатор
Мощност: 450 к.с. при 7000 об/мин
Максимален въртящ момент: 529 Нм при 4600 об/мин
Ускорение от 0 до 100 км/ч: 4,3 секунди
Максимамална скорост: 249 км/ч
10 много бързи модела с алтернативни трансмисии (ГАЛЕРИЯ):
Най-интересните версии на Mustang, без съмнение, са GT и Bullit който са оборудвани с 5,0-литров атмосферен мотор V8 Coyot. Във варианта GT се предлага 6-степенна механична кутия, както и с новия автомат с 10 предавки.
Снимки: Производителите