През последните години хората свикнаха с роботизираните скоростни кутии с двоен съединител, които се поставят на спортните автомобили. Те сменят предавките много бързо и пестят гориво, въпреки че имат проблеми при движението с ниски скорости.
Така наречените „преселективни“ скоростни кутии днес се срещат при най-авторитетни автомобилни брандове – от Porsche, Ferrari и Lamborghini до BMW, Mercedes-AMG и Audi. Но дори тези, както и някои други марки, често залагат на кутии от друг вид, дори те да отстъпват като ефективност.
Двигател: 4.4 литра, V8, битурбо
Трансмисия: 8-степенна автоматична с хидротрансформатор
Мощност: 625 к.с. при 6000 об/мин
Максимален въртящ момент: 750 Нм от 1800 до 5800 об/мин
Ускорение от 0 до 100 км/ч: 3,3 секунди
Максимална скорост: 250 км/ч (опционално - 305 км/ч)
10 много бързи модела с алтернативни трансмисии (ГАЛЕРИЯ):
Наскоро обновеният баварски спортен седан с V8 двигател под капака запазва предишните си характеристики както в стандартния си вариант, така и във версията M5 Competition. И двете машини са с 8-степенна автоматична скоростна кутия.
Снимки: Производителите