IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10 много бързи коли, които се отказаха от двойния съединител

Тези модели използват скоростни кутии, не по-лоши от DSG, PDK и DCT

През последните години хората свикнаха с роботизираните скоростни кутии с двоен съединител, които се поставят на спортните автомобили. Те сменят предавките много бързо и пестят гориво, въпреки че имат проблеми при движението с ниски скорости.

Така наречените „преселективни“ скоростни кутии днес се срещат при най-авторитетни автомобилни брандове – от  Porsche, Ferrari и Lamborghini до BMW, Mercedes-AMG и Audi. Но дори тези, както и някои други марки, често залагат на кутии от друг вид, дори те да отстъпват като ефективност.


10 много бързи модела с алтернативни трансмисии (ГАЛЕРИЯ):

Снимки: Производителите

0 от 500
  • #3
    8 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Двусъединителните не са нищо повече от обикновена роботизирана ръчна кутия. Просто благодарение на 2-та съединителя работи бързо (освен при тръгване) за разлика от обикновените роботи. Макар да беше лансирана от ВАГ като луксозна всъщност като цяло е евтина кутия. Най-доброто е хубав хидротрансформатор. Но той е скъп. Виж между евтин хидро трансформатор и читава двусъединителна вече има база за сравнение.
  • #2
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Исторяк ( преди 3 години )
    През 1890-та ДВГ-то постепенно започва да измества парните двигатели при автомобилите. В началото е трудно. Коли с парни двигатели продължават да се произвеждат до 1930-та, че и по-късно. Предполагам, че по рекламните брошурки през 1930-та е пишело такива работи за парните машини, каквито пише за конвенционалните автомати в тази статия.
  • #1
    17 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    има една кутия и тя се нарича ZF8. DSG-тата са като от праисторическата ера на фона на нея.