През последните години хората свикнаха с роботизираните скоростни кутии с двоен съединител, които се поставят на спортните автомобили. Те сменят предавките много бързо и пестят гориво, въпреки че имат проблеми при движението с ниски скорости.
Така наречените „преселективни“ скоростни кутии днес се срещат при най-авторитетни автомобилни брандове – от Porsche, Ferrari и Lamborghini до BMW, Mercedes-AMG и Audi. Но дори тези, както и някои други марки, често залагат на кутии от друг вид, дори те да отстъпват като ефективност.
Двигател: 6.5 литра, V12, атмосферен
Трансмисия: 7-степенна роботизирана, механична
Мощност: 740 к.с. при 8400 об/мин
Максимален въртящ момент: 690 Нм при 5500 об/мин
Ускорение от 0 до 100 км/ч: 2,9 секунди
Максимална скорост: 350 км/ч
10 много бързи модела с алтернативни трансмисии (ГАЛЕРИЯ):
Започваме именно с роботизирана скоростна кутия, която обаче не е с два съединителя, а с един. Тя е доста спорна и не особено удобна за ползване, като се поставя на суперколата Lamborghini Aventador, кото получи добавка S към името си сред обновяването през 2016 г.
Снимки: Производителите