IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Най-калпавите автомобили в света

В списъка са Ford Focus и Fiesta, Mitsubishi Pajero и цели две коли, които се правят на 300 км от София

Ако попитате някой американец кое е най-авторитетното издание за автомобили в родината му, най-високи са шансовете да отговори: Car & Driver. Легендарното списание отпразнува 55-ия си юбилей съвсем наскоро и в негова чест подбра 32-те най-добри коли, които някога са били тествани от неговите автори (тук можете да видите първа и втора част на тази класация). И, за да не оставят работата недовършена, авторите на C/D накрая селектираха и най-калпавите автомобили, с които им се е случвало да се сблъскат от 1955 насам.

най-лошите автомобили


Те не са подредени в класация, а вместо това са разположени в тази проста графика с пет критични зони: съмнителна безопасност, ужасно управление, отвратителни на вид, твърде немощни, или с лошо качество на изработка. Някои модели успяват да попаднат в две, три или, в един специален случай, и в петте негативни категории.

Прави впечатление също, че американците никак не са очаровани от опитите да им се продават европейски компактни модели: Ford Fiesta и Ford Focus, които концернът се опита да продава в САЩ в началото на предишното десетилетие, са подредени сред колите с най-лошо качество на изработка. Там е и Alfa Guiglia Quadrifoglio, в която екипът на списанието се влюби, но която им създаде безброй проблеми за едва 60 000 километра пробег.
Произвежданият в Сърбия Fiat 500L е сред моделите с най-лошо управление и най-немощни двигатели.
Американските журналисти никак не са одобрили също популярни японски офроудъри от миналото като Mitsubishi Pajero и Suzuki Samurai/Vitara. Кой къде попада, можете да видите в галерията.


Най-калпавите автомобили според Car & Driver (ГАЛЕРИЯ):


 

0 от 500
  • #22
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Иван ( преди 1 месец )
    Паджерото от 2001 на е този модел пичове - това е старото падеро на тази снимка и е в едни други класации
  • #21
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Румбо ( преди 1 месец )
    То американските стандарти не са като другите...Там разход от 30/100 не се води проблем,примерно.Ясно че няма как да харесват малолитражки.
  • #20
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Паджерото на снимката не е модел от 2001 г.
  • #19
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ти си пиян, змей. или си за цайси
  • #18
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Пешо змея ( преди 1 месец )
    На горната графика е Форд фокус 2002 година, а на долните снимки е Форд фокус 2012.. Пияни ли сте като копирате?
  • #17
    11 rate up comment 1 rate down comment
    356 ( преди 1 месец )
    Всеки автомобил,независимо от марка,модел,година,ниво на оборудване,двигател и т.н, има своите предимства и недостатъци.Дори,още повече бих казал,че едни предизвикват завист, други възмущение или насмешка, във всеки един от нас.Така, че няма как един автомобил да се възприема еднозначно от всички,то е ясно.Вие бихте ли споделили с нас, какви автомобили карате, това лично за мен би ми помогнало, да почерпя опит от доста по-компетентни от мен и да преценя дали съм заблуден в преценката си за Форд.
  • #16
    7 rate up comment 1 rate down comment
    ( преди 1 месец )
  • #15
    8 rate up comment 1 rate down comment
    сълза и смях ( преди 1 месец )
    Тази класация, британските учЕни да я бяха правили, нямаше как да е по-калпава. Необяснимо ми е как са успели да намерят база за сравнение и да включат в един списък "Юго" "Паджеро" "Фокус" "Алфа" ? Нито са от един клас , нито са "набори", нито пък собствениците им са търсели едно и също. Много ясно че заставата , не става за америка, много ясно че автомобил с двигател на ферари няма как да го "изпъваш" и да очакваш да му няма нищо, а на всеки 10 хил ще трябва да го преглеждаш основно.
  • #14
    13 rate up comment 2 rate down comment
    бъчваря ( преди 1 месец )
    Глупава класация. Моята Фиеста почна десета година и качеството е прилично. Ръжда не съм видял още, ремонти почти не съм правил, освен две, изгорели крушки, смяна на втулки на задните амортисьори и другото е отлепени уплътнения на вратите и някои пластмасови детайли. Наложи се и два пъти смазка на карданчето от волана към рейката заради конструктивен недостатък и калпава смазка. А и един акумулатор смених на седмата година, затова вече съм с кабели за подаване на ток :)
  • #13
    6 rate up comment 3 rate down comment
    r166 ( преди 1 месец )
    Точно пък Zastava-та има повече продажби в Америка, от колкото някой други в класацията тук.