IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-калпавите автомобили в света

В списъка са Ford Focus и Fiesta, Mitsubishi Pajero и цели две коли, които се правят на 300 км от София

Ако попитате някой американец кое е най-авторитетното издание за автомобили в родината му, най-високи са шансовете да отговори: Car & Driver. Легендарното списание отпразнува 55-ия си юбилей съвсем наскоро и в негова чест подбра 32-те най-добри коли, които някога са били тествани от неговите автори (тук можете да видите първа и втора част на тази класация). И, за да не оставят работата недовършена, авторите на C/D накрая селектираха и най-калпавите автомобили, с които им се е случвало да се сблъскат от 1955 насам.

най-лошите автомобили


Те не са подредени в класация, а вместо това са разположени в тази проста графика с пет критични зони: съмнителна безопасност, ужасно управление, отвратителни на вид, твърде немощни, или с лошо качество на изработка. Някои модели успяват да попаднат в две, три или, в един специален случай, и в петте негативни категории.

Прави впечатление също, че американците никак не са очаровани от опитите да им се продават европейски компактни модели: Ford Fiesta и Ford Focus, които концернът се опита да продава в САЩ в началото на предишното десетилетие, са подредени сред колите с най-лошо качество на изработка. Там е и Alfa Guiglia Quadrifoglio, в която екипът на списанието се влюби, но която им създаде безброй проблеми за едва 60 000 километра пробег.
Произвежданият в Сърбия Fiat 500L е сред моделите с най-лошо управление и най-немощни двигатели.
Американските журналисти никак не са одобрили също популярни японски офроудъри от миналото като Mitsubishi Pajero и Suzuki Samurai/Vitara. Кой къде попада, можете да видите в галерията.


Най-калпавите автомобили според Car & Driver (ГАЛЕРИЯ):


 

0 от 500
  • #14
    11 rate up comment 5 rate down comment
    сълза и смях ( преди 4 години )
    Тази класация, британските учЕни да я бяха правили, нямаше как да е по-калпава.Необяснимо ми е как са успели да намерят база за сравнение и да включат в един списък "Юго" "Паджеро" "Фокус" "Алфа" ?Нито са от един клас , нито са "набори", нито пък собствениците им са търсели едно и също. Много ясно че заставата , не става за америка, много ясно че автомобил с двигател на ферари няма как да го "изпъваш" и да очакваш да му няма нищо, а на всеки 10 хил ще трябва да го преглеждаш основно.
  • #13
    13 rate up comment 8 rate down comment
    r166 ( преди 4 години )
    Точно пък Zastava-та има повече продажби в Америка, от колкото някой други в класацията тук.
  • #12
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Го4о ( преди 4 години )
    Руските са най - най - калпави! .... ЗАЗ!?!?
  • #11
    16 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Старото Pajero наистина много здрава кола. Удобна, приятна за каране и супер проходима. Подръжката също не е скъпа. Такива коли вече не се произвеждат за съжаление. Единствените му проблеми са ръждата и алуминиевата глава при версиите 2.5TD която често се пука при прегряване. Бензиновите версии са бетон! 3.0 и 3.5V6. но се намират трудно.
  • #10
    14 rate up comment 4 rate down comment
    данчо ( преди 4 години )
    тона е правено от 10 годишен който не знае какво е кола или гаечен ключ засрамете се
  • #9
    17 rate up comment 9 rate down comment
    Митко ( преди 4 години )
    Pajero да е калпава кола??? Тия нормално ли са? От Pajero-то по-здраво немаа.
  • #8
    12 rate up comment 12 rate down comment
    Тивилизур ( преди 4 години )
    Така си е само, че са пропуснали Мултипла, Дачия и всички руски.
  • #7
    14 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Или авторите са тотално неадекватни, или изработката на Форд за САЩ е под всякаква критика, вероятно се прави от мексиканци в гараж в някое гето в извънработно време само нощни смени. Фокус от 2012 си е със съвсем прилична сглобка над средното ниво.
  • #6
    15 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    абе те уволниха директора на завода в касино заради качествата на тая прочута джулия, ама по форумите са доволни... :D
  • #5
    11 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio имаше малко софтуерни проблеми в началото, които италианците си оправиха. В момента в PistonHeads форумите е пълно с щастливи собственици, които са навъртели по над 100К километра без никакви проблеми на колите си. Нисан GTR също чупеше скоростни кутии в първата си версия. Никой не говори, че колата е unreliable. Журналисти...