IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Защо обновеният Mercedes-AMG e 63 S не е по-мощен?

От компанията посочиха две причини – техническа и маркетингова

Защо обновеният Mercedes-AMG e 63 S не е по-мощен?

Само преди дни Mercedes-Benz завърши обновяването на модела E-Class, като показа най-мощната версия в семейството – седана и комбито AMG Е 63 S. За разочарование на феновете на марката, неговите характеристики си останаха същите, а сега от компанията обясниха и причините да това. Те са две - техническа и маркетингова, разкрива директорът по развитието на моделната гама на Mercedes-AMG – Дръмънд Джакей.


Mercedes-AMG E 63


Топ-мениджърът припомни, че в гамата на AMG има модел GT 63 S 4-door Coupe – лифтбек с мощност 639 к.с., който използва платформата на E 63. Увеличаването на мощността на версията E 63 S (612 к.с.) ще съкрати разликата между двата модела и ще доведе до конкуренция, която не влиза в плановете на бранда. За сравнение, GT 63 S 4-door Coupe ускорява от 0 до 100 км/ч за 0,2 секунди, като е с 27 к.с. с по-мощен и струва един и половина пъти повече от седана E 63 S.

Другата причина е техническа. В Mercedes са разглеждали възможността да превърнат моделите E 63 в "умерени" хибриди по аналогия с новото поколение на кросоувърите GLE 63, но в крайна сметка са се отказали от добавянето на 48-волтов стартер-генератор. Проблемът е, че електрификацията е несъвместима със скоростната кутия AMG Speedshift MCT, което е с „мокър“ съединителя, а завръщането към хидротрансформатор ще се отрази негативно на скоростта на превключване на предавките.


Mercedes-AMG E 63


„Ние сме напълно доволни от поведението на пътя и производителността на обновения Mercedes-AMG, а да се оценява един нов модел само по мощност или ускорение, не е коректно“, категоричен е Дръмънд Джакей.

Впрочем, отсъствието на сериозни доработки по шасито и силовия агрегат на Mercedes-AMG E 63 не променя съотношението на силите в този сегмент, тъй като BMW също обнови своето M5 повече визуално, отколкото технически.

Снимки: Mercedes-AMG

0 от 500
  • #4
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Брандо ( преди 5 месеца )
    Абе хора, тази „статия” освен копирана, е писана от невежи ! Септември е официалния дебют на AMG GT73 със 48 волтова хибридна с-ма и явно скоростната кутия не е проблем ! Оправете си превода, за да се знае за какво става въпрос. Лек ден !
  • #3
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Отрицателно време ( преди 5 месеца )
    От 0 до 100км/ч за минус 0.6 секунди . Или казано по-просто ; Когато колата достигне 100км , Стрелката на Хронометъра ще бъде на 6 стотни преди да си дал старт !??
  • #2
    10 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Пак гугъл транслейт е писал статията
  • #1
    26 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    "ускорява до 100 км/ч за 0,2 секунди" - браво! Според нашите автори, скоро ще се достигне и скороста на светлината!