IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Mercedes обнови и най-мощните Е-Class

Версиите AMG E 63 са сериозно модернизирани, но запазват двигателя си

Компанията Mercedes-Benz завърши обновяването на модела E-Class, което стартира още през март. Последни бяха представи седанът и комбито Mercedes-AMG E 63, които дебютират почти едновременно с главния си конкурент BMW M5. Това е и последният модел, представен от шефа на AMG – Тобиас Мьоерс, който от 1 август напуска поста си, за да застане начело на Aston Martin.


Mercedes-AMG E 63


Дизайнът на обновените E 63 е в стила на моделите с по-малка мощност, но отново се различава от тях по предната част. Освен, че е с различен вид, тя е и по-широка с 10 мм, като е получили и по-големи въздухозаборници. Променени са и джантите, като при Е 63 те са 19-цолови, а при версията E 63 S – 20-цолови.

Салонът е идентичен с този на другите модели от семейството. Има нов волан с двойни спици, а като опция се предлагат широки дисплеи на виртуалния приборен панел и на мултимедийната система – всеки с диагонал 12,3 инча (при версията S те са в базовото оборудване). Стандартните екрани са предишните – 10,25-инови, но мултимедията е нова. Това е системата MBUX с гласово управление, която се появява при всички модели на Mercedes.


Mercedes-AMG E 63


Технически промени почти няма. Битурбомоторът V8 с обем 4,0 литра при седана и комбито Mercedes-AMG E 63 развива 571 к.с. и 750 Нм, а на версиите E 63 S - 612 к.с. и 850 Нм. Скоростната кутия AMG Speedshift MCT, създадена на основата на 9-степенния автомат 9G-Tronic, вместо хидротрансформатор има мокър съединител. Трансмисията 4Matic+ е с муфа на предната ос.

Единствената промяна е замяната на задния механичен самоблокиращ диференциал при версията Е 63 с електронен, който досега се предлагаше само за S-версията. Mercedes-AMG E 63 S запазва дрифт-режима, при който муфата превантивно се задейства, скоростната кутия работи в ръчен режим, а системата за стабилизация „заспива“. Пневматичното окачване с адаптивни амортисьори е налично при всички версии.

Още снимки на седана - вижте в галерията:

Динамичните характеристики си си остават същите. Седанът Mercedes-AMG E 63 ускорява от 0 до 100 км/ч ча 3,5 секунди, а версията E 63 S – за 3,4 секунди. Аналогичните комбита са по-бавни с 0,1 секунди. Максималната скорост е ограничена по електронен път – 250 км/ч при стандартните версии, 300 км/ч при седана S и 290 км/ч при комбито S.

Обновeните AMG-модели вече могат да бъдат поръчвани при дилърите на марката, като цените стартират от 109 300 евро.

Още снимки на комбито - вижте в галерията:

Снимки: Mercedes-AMG

0 от 500