IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Полезни или вредни: всички видове добавки за автомобили

Само малка част от предлаганите "подобрители" всъщност вършат някаква работа - и дори с тях трябва да се внимава

Познато ли ви е усещането, когато се изправите пред шарените рафтове в аптеката и започнете трескаво да се чудите какво още да си купите освен пакетчето лейкопласт, за което сте дошли?

   
автомобилни добавки

    
Повечето шофьори изпитват същото, когато се озоват пред безкрайните редици от добавки и "подобрители" за автомобили. В горивото, в маслото, в скоростната кутия и къде ли още не: днес има хиляди различни предложения, всяко от което убедено настоява, че ще направи колата ви по-бърза, по-икономична и по-дълголетна. За жалост твърденията в рекламите са нещо различно от фактите. Нека видим кои препарати действително носят полза на автомобила, и при какви обстоятелства. И кои са просто начин да се разделите с парите си.


18-те основни типа автомобилни добавки (ГАЛЕРИЯ):

   
Заключението

Предприемчивостта на производителите на добавки още не е стигнала до спирачната система - но може би е само въпрос на време да се появи някой "усилвател на спирачките". Истината е, че огромната част от предлаганите на пазара препарати не са жизненонеобходими, твърдят експертите на уважаваното руско издание "За Рулем". Действителна полза има само от октан-коректорите, антигеловете и влагоуловителите за горивата. Но и те трябва да се използват само при нужда, а не като "подобрители" на нормалната дейност на автомобила. Колкото до останалите, по-добре спестете парите и ги вложете в правилна поддръжка.

 

 

0 от 500
  • #2
    18 rate up comment 1 rate down comment
    #1 ( преди 2 седмици )
    Те са си го написали: "По принцип през зимата производителите на горива би трябвало сами да ги добавят. Не сме напълно сигурни дали това е факт за всички доставчици в България. Един любопитен и показателен факт: Toyota монтира фабрично отопление за горивопровода на дизеловите си машини като Hilux само за пет европейски пазара: Швеция, Норвегия, Финландия, Дания и... България" На четири от тия пазари редовно е минус 30. На петия сипваш от лукгьол
  • #1
    34 rate up comment 1 rate down comment
    Иван ( преди 2 седмици )
    "Историите" за лошите горива в БГ, не са мит, а тъжна реалност! От 5 години живея в Германия, не съм свалял дюзи за поистване през цялото време, DPF вече е 100 000км и не е дал никаквъ проблем. В България - карам БМВ, закупено чисто ново. На втората година хвърли дюзи, на 60 000км сваляхме DPF за първо машинно почистване! От въздуха ще да е, не от горивата!