IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Може ли Audi RS4 на четвърт век да струва повече от ново RS6 Avant?

Наддаването за комбито с 11 000 км пробег продължава, сумата вече е много сериозна

Audi произвежда комбита с емблемата RS повече от 25 години и те имат повече мощност, както и по-впечатляващ вид след всяка смяна на поколенията. За най-големите фенове на Audi именно оригиналното RS4 е "бащата" на цялата гама, така че е нормално, когато такъв автомобил в почти ново състояние се появи за продажба, интересът да бъде сериозен.


Audi RS4 (2002)


RS4 от поколението B5 се произвежда между 1999 и 2001 само като комби, като това е една от причините да не се предлага на голям пазар, какъвто е този в Америка. Този автомобил обаче е моделна година 2022 и е преработен от американска компания, за да отговаря на федералните изисквания. Близо четвърт век по-късно цифровият километраж на автомобила показва само 11 242 км.

Тъй като това е една от последните бройки от модела, то получава редица подобрения от производителя. Те включват по-широки калници отпред и отзад, по-ниско, по-твърдо окачване, по-големи спирачки и 18-цолови алуминиеви джанти. И към това се добавят и някои много сериозни подобрения под капака.


Audi RS4 (2002)


Audi запази 2,7-литровия двигател на S4, но с помощта на Cosworth и чифт турбокомпресори Borg Warner K04 мощността е увеличена от 265 к.с. на 380 к.с. Максималният въртящ момент от 596 Нм се предава чрез шестстепенна ръчна скоростна кутия и система за задвижване на четирите колела Quattro с централен диференциал Torsen. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 4,9 секунди, а максималната скорост е ограничена по електронен път на 250 км/ч.

Има някои забележки по автомобила - леко износване на външната опора на седалката на водача Recaro, надраскване на защитното фолио за боя отзад и няколко ожулвания в долната част на предната броня.


Audi RS4 (2002)


Но превключвателят на конзолата – основната "улика" за истинския пробег на по-старо Audi, все още запазва всичките си маркировки, а задните седалки изглеждат така, сякаш никога не са били използвани.

Подобна кола, напълно естествено, предизвика вълнение сред феновете на RS моделите. И наддаването на търг, организиран от Bring a Trailer, достигна впечатляващите 84 000 долара, като има още един ден до края. И е интересно дали тази кола ще се продаде за повече от 126 600 долара, колкото струва чисто ново RS6 Avant.


Още снимки на изложеното за продажба комби - вижте в галерията:


0 от 500
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Пропов ( преди 2 седмици )
    Браво, браво, хората предпочитат истинските аналогови коли. Не е до сантименти и носталгия, ами е до разбиране и усещане за шофиране. Лично аз смятам за по голяма легенда RS5, това е бащата, от там тръгва всичко. А и петтака боботи по мазно, същи така е правен реално от Порше. Но при всичко положения е прекрасно, че дори при близки цени, има хора предпочитащи старият модел.
  • #5
    0 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    има доста хора с акумулирани средства които купуват ънг или олдтаймери от сантименти към отминалите времена сбъдвайки мечтите на младежките си години лично аз не го разбирам общо взето като да излезеш на първа среща след 40 години със съученичка защото нещо в миналато ви е попречело но всеки има право на лично щастие щом може да си го позволи
  • #4
    0 rate up comment 7 rate down comment
    до долния ( преди 2 седмици )
    нищо особено 360 коня ве 6.
  • #3
    14 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Мо е, що да не може. И поввче ще струват, защото истинските коли са на изчезване. На мода са малолитражни подвижни еднодневни таблети.
  • #2
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Опи, как е ? ( преди 2 седмици )
    Братовчет ми има същата, купи я за 1500 лв. Добре си е количката
  • #1
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Бори ( преди 2 седмици )
    Краля на комбината Авант