IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Клиентите на VW сами ще си сглобяват хечбека e-Golf

Срещу 215 евро те получават още тур из завода в Дрезден и 10% отстъпка на сувенири и напитки

Германският автомобилен производител Volkswagen обяви старта на нова услуга за своите клиенти, които си поръчат електрически хечбек e-Golf, явно за да посъбере малко пари в условията на кризата, предизвикана от коронавирусната пандемия. Всеки, който изяви желание, може да посети завода в Дрезден и срещу 215 евро да участва в сглобяването на колата, която си е поръчал.


e-Golf сглобяване


Достъпът до територията на предприятието ще се осъществява под строгия надзор на служителите на концерна. Група от четирима посетители ще могат да вземат участие в пет етапа на монтажа. Те ще могат самостоятелно да монтират радиатора заедно с  декоративната решетка, да инсталират светлините, табелките на модела и дори да участват в сглобяването на някои части от двигателя и тялото.

Всички пет етапа на работата ще отнемат 2,5 часа. В допълнение към прякото участие, цената на услугата включва тур с екскурзовод в производствената и изложбената площ на завода, както и десет процента отстъпка за всички сувенири с марката на концерна и напитки във ведомственото барче.


e-Golf сглобяване


2020 г. е последната година за Volkswagen e-Golf. Догодина той ще бъде заменен с електрически хечбек ID.3, който е изграден на новата модулна платформа MEB. В бъдеще повечето електромобили на германския концерн ще бъдат създадени на негова основа. Предвижда се от следващата година клиентите на ID.3 също да участват в сглобяването на своите електрически автомобили срещу съответната такса.

Снимки: Volkswagen

0 от 500
  • #9
    4 rate up comment 0 rate down comment
    sam ( преди 3 години )
    че то и сега си ги сглабяме сами само че пред блока в Перник....
  • #8
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Ами те и дюнерите са световен номер едно по продажби, ама някак си...
  • #7
    12 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Според мен главният редактор на този сайт стои на едно бюро в шоурума Фоцфагем Юук, обут с черен панталон и леко запотена ризка, кисела физиономия и пише статии през 1 за тази прехвалена марка.
  • #6
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Бай Гошо ( преди 3 години )
    А срещу допълнително 2500 евро е-Голфа ще ви бъде доставен в кашони заедно с инструкции за сглобяване.
  • #5
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Ясно ( преди 3 години )
    Това обяснява защо са сглобени като с краката ....
  • #4
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 3 години )
    Само не разбрах за е-Golf ли става дума или за нормален Golf - "и дори да участват в сглобяването на някои части от двигателя".Ако е е-Golf защо има двигател а не електро мотор? Ако е електромотор - те обикновенно се доставят сглобени.
  • #3
    5 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Добре че Рено дадоха технологии на джапанците да видят ония недъгавите как се прави кола.
  • #2
    13 rate up comment 3 rate down comment
    край ( преди 3 години )
    Аз се чудя що са като правени в час по трудово.
  • #1
    14 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Те затова германските коли са трошки,защото който влезе в завода той сглобява,всякакви гастербайтери и клиенти на поточната линия,а безидейните германски инженери освен да разглобяват хибридите на японеца и новите революционни двигатели на Мазда и Инфинити друго идейно не правят освен някой смотан допотопен дизел.