IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

VW реши проблема със софтуера на ID.3

Електрическият модел излиза на европейския пазар през септември

В края на март Volkswagen се сблъска с проблеми с все още не пуснатия на пазара напълно електрически модел ID.3. Поради неизправност в софтуера на системата за аварийно предупреждение продажбите на автомобила бяха отложено. Сега обаче всичко по софтуера е оправено и първите доставки на модела на европейския пазар ще започнат през септември.


VW ID.3


На първо време продажбите на ID.3 ще започнат с лимитираната серия "1st Edition". Тази модификация е оборудвана с електромотор с мощност 201 к.с., разположен на задния мост, и батерия с капацитет 58 кВтч. Според представителите на Volkswagen това осигурява пробег от 300 до 420 км.


VW ID.3


От ID.3 "1st Edition” ще бъдат направени само 30 000 бройки, като всички те вече са запазени. Въпреки това компанията е набелязала три версии на първото издание, всяка с различни нива на оборудване и цени. Заедно с ID.3 "1st Edition" ще бъдат пуснати версиите "1st Edition Plus" и "1st Edition Max", като всички три се различават по нивото на оборудване. Цените ще бъдат от малко под 40 000 евро до около 50 000.


VW ID.3


По-евтините версии на ID.3 ще бъдат пуснати малко след старта на специалната серия на първото издание. В Германия цените вероятно ще започнат от 30 хиляди евро. Моделът ще се предлага в три модификации, при които батериите са с капацитет съответно 45 кВтч (пролег до 330 км), 58 кВтч (до 420 км) и 77 кВтч (до 550 км).

Снимки: Volkswagen

0 от 500
  • #6
    11 rate up comment 2 rate down comment
    TSLA ( преди 4 години )
    60kWh, двеста коня, задно. 3 хил. немски пари първоначално и 4 години по 400 на месец (кака ви Меркел дава 6 хил. евро помощ за такава кола). Какво повече?!
  • #5
    16 rate up comment 10 rate down comment
    356 ( преди 4 години )
    VW е една от световните автомобилни оси по които се развива световното автомобилостроене. Място за форумни квалификации тук няма. Кой каквото ще да се говори, те ще продължат неудържимо напред, за всеобща радост, защото така се постига прогрес. А празните приказки и седене не постигат нищо. Браво и на VW че успяха. Световните лидери бяха станали твърде много, но за в бъдеще се очертават според мен само 3 свтовни лидери, 2 под съмнение, някъде около 6-7 локално представени производителя.
  • #4
    12 rate up comment 2 rate down comment
    ТъпФен ( преди 4 години )
    И как са го решили проблема от ВурстВаген, като собствениците няма да могат да ползват една година поне, функциите за които плаща!
  • #3
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Нев ( преди 4 години )
    Еми, късмет, ще им трябва!
  • #2
    15 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Ох, откъхнах си. Вече ще има и скучни електрически коли на пазара.
  • #1
    3 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Та, какво викаш за акциите на Тесла!?