IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Първият Volkswagen ID.3 ще струва колкото Golf

Версията с пробег 330 км излиза на пазара срещу 23 430 евро

Първият Volkswagen ID.3 ще струва колкото Golf

Корпорацията Volkswagen обяви цените на първия си сериен електромобил от ново поколение – ID.3. Версията на автомобила с автономен пробег от 330 км ще струва 23 430 евро.

Приблизително на същата цена в Германия се предлага новия Volkswagen Golf, чиито продажби стартираха преди 3 месеца. В ниво на оборудване Life (този вариант се появи първи на пазара) хечбекът се продава за 27 150 евро. А най-евтината модификацията с минимален пакет опции може да се купи за 19 990 евро.

Volkswagen ID.3

От компанията допълват, че ID.3 ще превъзхожда автомобила с двигател с вътрешно горене и заради ниската си стойност на обслужване. Заради това, че не се плаща данък, не сменя масло, а и цената на електроенергията все още не е висока, собственикът на електромобила ще спестява около 840 евро на година.

В основата на Volkswagen ID.3 е модулната архитектура MEB, като производството на модела стартира в завода на компанията в Цвикау през ноември 2019 г. Като размери електромобилът е съпоставим с Golf. Дължината му е 4621 мм, широчината – 1809 мм, а височината – 1552 мм. Моделът се предлага с батерии с капацитет 45,58 или и77 кВт/ч в зависимост от версията.

Volkswagen ID.3
Снимки: Volkswagen

0 от 500
  • #12
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Немец=клоун ( преди 2 месеца )
    Ще....
  • #11
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Притиснати ли са в ъгъла, колкото Хонда, които обмислят пълно изтегляне от Европа, а вече и от Австралия, заради ниски и постоянно спадащи продажби? Или Нисан, които регистрират рекордни загуби и оргомни спадове на дял в САЩ, Австралия и Европа? Тойота са следващите. Субару вече страдат, затова се пришиват към Тойота. Нито една японска компания не е подготвена за електрическото бъдеще, дори Нисан, които имаха добър старт с Лийф, но второто поколение се продава по-зле от конкYрентите.
  • #10
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Край ( преди 2 месеца )
    Да станели електрическите коли по-евтини. ХААААА ХА. Колите стават електрически за да не са вече евтини - това е целта на начинанието. Индивидуалната мобилност се връща на правилното място - при богатите и лукса. Бедния като му забранят колите с ДВГ - да си слага маската и да яхва метрото, колелото или да си купува железни обувки. 7-8 милиарда човечета има на земята - няма как всяко да е с лимузина - ще се съсипе света.
  • #9
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    ВАГ са притиснати в ъгъла и ще плащат милиарди глоби и заради това се мъчат да издялкат нещо електрическо, че да си намалят емисиите. Със сигърност са измислили нова схема чрез която да измамят всички и да не плащат нищо и да си продават нафтовите печки, като на книга ще убеждават, че продават електрички. На Тойота електрички на този етап не им трябват. Те покриват екологичните норми с хибридите си и с водородния Мирай. Там е истината драги ми смехурко!
  • #8
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    A къде са електричките на напредничевата Тойота да попитам? Щото вагитата поне мислят и работят, разработили са си платформите за EV и сега започват да тиражират и продават. Това е начина да падне цената, като се продават модели в по ниския клас и се икономисва от мащаба. А видяхте ли новия ФИАТ 500? Страхотна електрическа количка са направили и те.
  • #7
    4 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    И на мен ми се струва, че тук основно за ВАГ-аджийските марки се пише.
  • #6
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    4621мм, бая пораснал ми се струва
  • #5
    6 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Тая манджа с това ВАГенско недоразумение колко пъти ще я претопляте. На статия за този зелен гущер ли ви плащат не ми е ясно. Поне 10 статии сте пуснали за нещо, което не е излязло и не се знае със сигурност кога точно ще излезе по простата причина, че немците още не могат да направят софтуера, който да лъже контролните органи по стара тяхна традиция...
  • #4
    9 rate up comment 2 rate down comment
    до 3 ( преди 2 месеца )
    Тесла от около година премахна задължителното обслужване а дотогава за модел 3 беше на 2 години или 40К км
  • #3
    7 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    От гориво и сервиз няма да спестиш. Зареждането с ток ще стане толкова скъпо, колкото и с гориво.Ако караш нова електричка, имай предвид, че пак трябва да ходиш веднъж годишно на сервиз и да платиш същите пари. На тези пари разчитат дилърите, няма как без тях.Ако сега караш кола с двг, вероятноста и сам да можеш да си я облужиш е много голяма, ако ли не кварталния майстор няма да ти вземе много. С електричката обаче няма да имаш тази опция. Бъгне ли се нещо отиваш в оторизирания сервиз.