IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mazda 3 получава турбомотор и задвижване 4х4

Новият двигател ще се предлага и за хечбека, и за седана

Японската компания Mazda готви нови модификации за модела Mazda 3, които ще се появят на пазара през 2021 г. Основните новости при тях са турбодвигател и система за задвижване на четирите колела, съобщава Motor1.


Mazda 3


За последен път турбомотор е поставян на Mazda 3 през 2013 г. Тогава обаче това беше съвсем различен автомобил, който за 7 години се промени значително както на външен вид, така и при технологиите.

Очаква се, че турбодвигатели ще се предлагат както за хечбека, така и за седана. Според източника на изданието, всички версии на Mazda 3 със задвижване 4х4 ще получат мотори с турбо. От Motor1 изпратиха официално запитване до компанията, но отговор от японците така и не последва.


Mazda 3


Изолзването на турбодвигатели ще доведе до повишаване на мощността на модела, което е много важно за Mazda особено за пазара в САЩ. Там General Motors и Ford се отказват от предлагането на седани и хечбеци, така че изборът за клиентите намалява. Не е изключено Mazda да предложи и хот-хеч (MPS), който да се конкурира с VW Golf GTI, Honda Civic Type-R, както и с бъдещата Toyota Corolla GR.

Снимки: Mazda

0 от 500
  • #11
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Лудогорец 8 ( преди 3 години )
    А аз си купих мазда 3 2018 основно заради атмосверния 2.0 165 коня
  • #10
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 3 години )
    Изключително красив дизайн, интериора също, а и е на високо ниво. Още миналата година ми направи добро впечатлениие на изложението. Бих си я купил, но не и на цена от 40900лв. като нова, друг проблем са, че има само по един бензинов- 122к.с. и дизелов двигател. Но явно клиентите и броя продадени коли не ги интересува много и ще си останат бутикова марка.
  • #9
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Цеко ( преди 3 години )
    https://***.guideautoweb.com/en/articles/53933/ макар и на английски, аз не виждам никакво признаване на 'неуспех', вероятно ще го предложат в редови шестак; в автомобилната индустрия не съществува 'намиране на смисъл', а икономически причини (било и маркетинг) - така че, както написах, 'не успяват'; излишно е да спориш конкретно с мене ;)
  • #8
    2 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Бъркаш термина. Не е "не успяват", а "не намират смисъл". Впрочем Мазда сама си призна неуспеха, като отказа да пусне Скай-ако Хикс на американския пазар. Продава си стария 2.5-литров и си щрака с пръсти.
  • #7
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Цеко ( преди 3 години )
    аз лично се възхищавам на Мазда за смелостта да разработват технологии които концерни далеч по-богати не успяват да докарат до серийно производство; ако ми се налагаше да избирам кола в този клас, нямаше да имам колебания - особено и ако и боцнат 4x4; а дали скайактив екс пести 0.5 или 1 или 0 литра като цяло не ме вълнува въобще, не ми е проблем и 15/100 да харчи
  • #6
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Ззз ( преди 3 години )
    Индустрията може би минава на ток и ще гризе голямо дърво след време. Има достатъчно неясноти, проблеми и незнание дали и кога токът ще стане масов. И какво причинява. Или е задънена улица. Смъртта на ДВГ е силно преувеличена, особено във времето. Няма да е скоро. Мазда са коли с физиономия, в последните години с много добро качество и им пожелавам успех. А дори БМВ тия дни изкара нов дизелов двигател. Така че ще поживеем и ще видим.
  • #5
    2 rate up comment 19 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    интериора е като на кола на 15 години само таблета забоден в нищото показва, че е на 5 години
  • #4
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Интериора май си е от 4-ката. А 4х4 беше само за хеча. Новината е че вече ще може и на седана
  • #3
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Че то и в момента, актуалната 4-та генерация на 3-ката се предлага с 4х4 ? И защо са сложили снимка на 3-то поколение, не става ясно ?
  • #2
    13 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Хайде стига с тези електрички. Да съгласен съм че вероятно в някакъв момент ще минам изцяло на ток. НО това няма да стане в близките 10 дори 20 години. Ако беше толкова обречен ДВГ защо само от началото на тази година това е 3-ти производител ако не се лъжа наливащ милиони в нов двигател. Пазарни и технически анализатори с месечна заплата по-голяма от твоята годишна и с опит по-голям от четене на някой авто форум са преценили че има смисъл.