IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Най-гръмките победи и поражения на „Лосовия тест“

Класическото упражнение се оказа сериозен проблем за доста модели

Изпитанието за проверка на стабилността на автомобила, наречено „Лосов тест“, навърши половин век. Неговата история започва от 70-те години на миналия век в Скандинавия, но придоби световна популярност през 1997 г. Тогава журналистът от шведското издание Teknikens Värld - Роберт Колин, по време на изпълнение на маневрата с 60 км/ч се преобърна с първото поколение на Mercedes-Benz A-Class. Нека си спомним за този, а за други провали, а също така и да посочим автомобилите, които са се справили с изпитанието с най-висока скорост.


Снимки: Производителите

0 от 500
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До Шофи ( преди 3 месеца )
    Хапчетата
  • #9
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Шофи ( преди 4 месеца )
    Пневматичното окачване се развива от Мерцедес. Ситроен бяха първите, но германците го усъвършенстват и днес.
  • #8
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Т ( преди 6 месеца )
    Спецовете я кажете нещо за Нисан GT-R. Може да питате оня *** от ТОП ГИЪР който скърши врат при тестовете.
  • #7
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Вальо ( преди 6 месеца )
    Ситроена винаги е бил на върха с това окачване! Няма по-добро нещо измисляно в автомобилния бранш все още,или поне Аз така мисля! Кеф ти комфорт,кеф ти скорост-Какво друго ти трябва?
  • #6
    12 rate up comment 1 rate down comment
    356 ( преди 6 месеца )
    Пропуснали сте Форд Фокус ST Line преминал лосов тест с 83 км./ч.Той е един от най добрите, и не само в този тест, и не бива да се забравя!
  • #5
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Volvo ( преди 6 месеца )
    Най-добрият:Волво. Но защо сте объркали името?
  • #4
    18 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Citroen направха огромна грешка, като спряха развитието на това окачване. В близкото бъдеще, с навлизането на електрическите агрегати, задвижването до голяма степен ще се уеднакви и подобни екстри ще оказват голямо влияние и сегментиране при избора на автомобил.
  • #3
    21 rate up comment 1 rate down comment
    Наско ( преди 6 месеца )
    Още едно потвърждение, че Ситроен сгрешиха като спряха хидро-пневматичното окачване. Жалко....
  • #2
    13 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    И стълбове има тук-там. Също съм срещал тенджера по средата на бързата лента на магистрала и крава, пасяща в бързата лента от разделителното островче.
  • #1
    13 rate up comment 0 rate down comment
    .. ( преди 6 месеца )
    Теста е изключително на място за нашата реалност. Кеф ти дупка, кеф ти ***... кеф ти дръвче по средата на пътя (познай защо са го сложили)...