IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Как се справят най-добрите коли в Европа с Лосовия тест?

Този път Toyota RAV 4 се представи отлично в изпитанието

Как се справят най-добрите коли в Европа с Лосовия тест?

Организаторите на конкурса "Car of the Year" проведоха тест на всички кандидати за наградата, като ги подложиха на "Лосовия тест", който представлява избягване на внезапно появило се на пътя препятствие. В изпитанието участваха представители на различни европейски автомобилни издания.

Сред тестваните модели беше и кросоувърът Toyota RAV4, който наскоро се провали на изпитанието. Тогава то беше проведено от екип на шведското издание Teknikens Värld. Сега обаче японският модел премина "Лосовия тест", при това с по-висока скорост от повечето си конкуренти.

Toyota RAV4

"При скорост 65 км/ч машината преминава без проблем. Когато увеличим скоростта до 70 км/ч, колелата губят сцепление с пътя, но се намесва системата за стабилизация и колата отново се справя. При 74 км/ч задните колела поднася, но и тук автомобилът минава, без да събори конусите", пише норвежкото издание dinside.no.

Ето как се справят кандидатите (срещу всеки модел е посочена максималната безопасна скорост, а в скобите след това - опасната скорост):

Peugeot 208 Allure Pure Tech 100 - 70 км/ч (73)

Renault Clio Intense TCe 130 - 70 (73)

BMW 118d - 73 (75)

BMW M135i xDrive - 75 (79)

Mazda 3 Sedan Skyactive-X 2.0 - 70 (74)

Toyota Corolla 2.0 Hybrid Touring Sports - 70 (72)

Skoda Scala Style 1,5 TSI 7-DSG - 68 (70)

DS3 Crossback Puretech 155 - 70 (75)

Kia e-Soul (64 кВт/ч) - 70 (75)

Skoda Kamiq 1.6 TDI 7-DSG - 65 (71)

Volkswagen T-Cross 1.0 TSI - 70 (75)

Range Rover Evoque First Edition - 63 (66)

Mazda CX30 Skyactive-D - 65 (72)

Toyota RAV4 2.5 Hybrid - 74 (76)

Tesla Model 3 Standard Range Plus RWD - 69 (75)

Tesla Model 3 Long Range AWD - 73 (80)

Toyota Camry 2.5 Hybrid - 65 (70)

Toyota Supra GR Supra 3.0 - 75 (79)

Audi e-tron 55 Quattro - 60 (65)

BMW X7 xDrive30d - 65 (69)

Subaru Forester e-Boxer 2.0i-S - 64 (70)

0 от 500
  • #16
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ауди Е трон дъра бъра за 150 000 евро взима завоите като Дачия Соленца за 150 евро.
  • #15
    4 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Няма по-тиха и изпипана кола от Lexus. Точка.
  • #14
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Поздрави от Пешо Кур ( преди 1 година )
    Абе хвалете ми корейски, японски (без лексус и инфинити), френски дараци. Ама всеки иска премиум марка ама няма кинти. Сложете си ръка на сърцето. Ауди, бенц, бмв ,лексус ,инфинити. Ако имахте пари за тия лукс марки щяхте ли да изберете нещо друго. Айде беги у лево. С какво ще ми сравнявате лукс марките? Един бенц нов е 50х долара а маздата е 25 , например. Как се постига двойно по малка цена. За сметка на качеството естествено. По шумна е колата, пластмаси тракат, във вратите няма греди и т.н
  • #13
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    платен тест - повече от ясно.
  • #12
    3 rate up comment 4 rate down comment
    divlupo ( преди 1 година )
    Мазда СХ5 губела сцепление ,задницата подскачала от неравностите,окачването било едно най-твърдите,само глупости- като залепена е по завоите и въобще не губи рязко задницата сцепление.Съвсем постепенно е и лесно се контролира,Ще си обуете колите с хубави гуми-с Континетал Спорт е така,с някой бюджетен пластмасов *** може и да губи рязко сцепление по завоите!В този тест всички автомобили с еднакви гуми ли са били- силно се съмнявам!Много голямо значение имат гумите,особено за лосовия тест!
  • #11
    2 rate up comment 4 rate down comment
    А защо ... ( преди 1 година )
    не пуснете резиля на недоразумението маде ин рено, наречено "спортна кола" - алпин!? Дето не може и с 60км/ч да мине между конусите: https://www.youtube.com/watch?v=AdsXUB0z-Pc
  • #10
    6 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ами много просто как става номерът. Чисто и просто РАВ-ката си е добре, но явно мъти водата на едни немски варели, които с всякакви подли и подмолни методи гледат да очернят другите, за да си продават дериватите. След дизелгейт малко е позакъсаха, въпреки фалшивите новини с които ни облъчват за рекордните продажби и печалби. Истината е съвсем друга. Та тези същите обичат да си плащат под масата я за тестове, я за статистики и др.неща и сега са решили да направят номер, който явно не им е минал.
  • #9
    3 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    #8 Съмнително може да бъде само за невежи, като теб. Toyota RAV 4 ВИНАГИ, абсолютно ВИНАГИ се е справяла доста добре с този тест. Няма как обаче точно ти да го знаеш, но добре, че има хора, които следят нещата и могат да ти ги кажат наготово. Та в тази връзка, няма начин новият RAV 4 да бъде по-зле от предишните версии на модела. Явно предните тестващи са били на нечия хранилка и са решили да захлебят. От Toyota моментално ги опровергаха за теста.Може и да са казали,че ще ги съдят но се оправиха
  • #8
    10 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    това ми изглежда като контра ревю на това което очерни RAV на лосов тест - сега се опитват да го реабилитират, ма нещо са се уляли... по-добър са го изкарали RAVa от спортни коли и тесла 3... уеко съмнително.. ма само уеко.
  • #7
    0 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    има нещо гнило... в Дания. ...и в този тест.