IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla готви ударно намаляване на цените

Това ще бъда постигнато с помощта на нов вид батерии

Американският производител на електромобили Tesla е разработил напълно нова акумулаторна батерия, чието основно приемущество е същественото увеличение на пробега, съобщава Electrek. Съответно, нейното използване ще позволи и намаляване на цените на моделите на Tesla до нивата на автомобили със стандартни двигатели  вътрешно горене.


Tesla China


Новите акумулатори ще имат по-продължителен срок на годност, което също трябва да увеличи интереса на клиентите към електромобилите на американската марка. Батерията ще дебютира при Model 3, но на първо време само при версията за китайска пазар. Веднага щом тя бъде въведена в масово производство, от Tesla ще обявяват и с колко ще поевтинее този модел.

По предварителни данни, въвеждането на новия акумулатор в Tesla Model 3 ще се случи в края на 2020 или началото на 2021 г. За да може да разкрие подробности за новата разработка главният изпълнителен директор на компанията Илон Мъск вече организира „Ден на акумулатора“, който ще се проведе в края на текущия месец. Тогава ще бъдат разкрити и допълнителни подробности.

Снимка: Car


 

0 от 500
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    По принцип има доста логика да изцицаш по-богатите и по-вманиачените на първи транж и после да свалиш цените за масовият потребител, само не знам дали наистина са на етапа да могат да го направят. Дано.. само така може да се масовизира електрическият автомобил.
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    #6 и #8 кажи им го на нашите пишман електричари.. но те не искат да чуват такива факти - за това ти бият и минуси.. Как смееш да им разваляш розовото виждане за електрическото бъдеще, което вече е ТУК и е погребало ДВГ!!! смърт на фосилните и т.н.
  • #9
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Пожелавам на всеки нова електричка с голямата батерия и панорамен покрив. Със стара кола си на тръни на път, защото амортизацията е навсякъде и всеки детайл в един момент може да откаже. Помпичка на съединителя изпуска и *** потъва до долу, бензинова помпа отказва и си оставаш там където си. Дори стар ел. мобил няма да те остави на пътя. А теслите с двата мотора-там единия да мяуне, колата изписва съобщение и продължава да върви на другия като за пътуването тия 200-300 коня са предостатъчни.
  • #8
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    А пък за стари коли над 10 години (кавото се кара масово в БГ) има още много време докато станат надеждни батериите. Да дават се гаранции за батерията и има много примери, които показват че батерията издържа, ама има и такива които показват че не. Като попаднеш на дефектна и честито. По-евтино ще ти е основен ремонт на ДВГ. А като знаем какъв боклучарник се внася подозирам че няма да е рядко явление тук.
  • #7
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    За ДВГ в оторизиран сервиз, за нова кола - първата година 2000кр, втората не помня, после става към 4000кр и повече. Същото е и за EV-та. Искат те един път в година или на 15 000км. Цените между 1000кр и 4000кр.
  • #6
    7 rate up comment 3 rate down comment
    До 6 ( преди 3 години )
    Като живееш в Копенхаген, кажи колко е сервиза на кола с ДВГ?
  • #5
    6 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Нещата не опират само до покупната цена на автомобила.Дори и тя да се изравни има и други проблеми. Ако не живееш в къща и нямаш зарядна станция вкъщи, не става. Също подръжката на ел автомобил, въпреки че няма масла за смяна не е по-евтина. Примерно има смяна на охладителна течност, която си е скъпа. Така или иначе те викат в сервиза един път в годината.Живея в Копенхаген, в малка кооперацияЧакам разрешение от общината за зарядно пред дома ми.Сложна е хора, за източна европа си е доста далечна.
  • #4
    4 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Zord бая баровец трябва да си за да планираш в скоро време да купиш 2 Тесли. Това си е мин 160к лв за нови. При употребяваните - първите S-ки в момента са по 30+ к евро. Тоест падаш до "скромните" 120к лв. Докато тези батерии дойдат до пазара на употребявани коли на прилична цена, има да чакаш едни 10-тина години. А ако живееш в БГ прилична зарядна мрежа я има до тогава я не
  • #3
    16 rate up comment 6 rate down comment
    zord ( преди 3 години )
    според мен Тесла вече са забили последния пирон в ковчега на ДВГ в момента в семейството ни се ползват 2 коли с ДВГ и които предполагам е са последните закупени от нас..... смятам че има доста хора с подобни мисли...
  • #2
    10 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Нали - нема начин да не стане,.... само не разбрах за оня мармот - увива ли още шоколадите в станиол!?