fallback

Къде всъщност се произвеждат европейските коли - II част

Турска Toyota, унгарски Mercedes и Porsche от Словакия: особеностите на днешното автомобилостроене

Германска или японска, италианска или американска, френска или британска? Повечето хора си имат свои виждания за качествата на колите според държавите, от които произлизат техните марки. Но в днешната глобална икономика нещата отдавна не са толкова прости. "Германската" ви кола може да идва от Унгария или Испания; "японската" се сглобява я във Франция, я в Турция; "корейските" коли в Европа произлизат всъщност от Чехия и Словакия. За да внесем малко яснота, в две поредни статии в AutoMedia ще проследим всички основни автомобилни заводи на Стария континент, и какви модели се сглобяват в тях понастоящем. По данни на браншовата организация на производителите АСЕА, в Европа в момента има 298 завода за финална сглобка на автомобили, камиони и автобуси (това включва Русия, Украйна, Турция и Казахстан). Ние ще се фокусираме само върху фабриките за леки или лекотоварни с пътнически версии, които са 142.

Автомобилните заводи в Европа по държави - II част (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #20
    анонимен ( преди 1 година )
    Всичко вече е сбирщайн ,имам тойота версо проектирана в Белгия,произведена в Турция с мотор на bmw ;)
  • #19
    Русия ( преди 4 години )
    Нас пак са на забраели. Как моат да пропуснат заводите на Боку?
  • #18
    DL ( преди 4 години )
    Турциа, Унгариа, Чехиа и тн. Големите компании са открили заводи там а не в Българиа. Всички много разбират от коли и бизнес но не се питат как така има производство навсякъде но не и в Българиа... Еми няма и няма да има защото на хората им е такъв манталитета. Всичко се краде и цари сляпо беззаконие.
  • #17
    Who Cares ( преди 4 години )
    Sina mi kara Civic 2009 i nikakvo skyrcane ne sym chul... Mezhdu drugoto Honda go bqha udarili na evtiniia po tova vreme i Civic beshe na umirane. Usetiha se obache i sega Civic I Accord koito pyk az karam sa bez grehska, makar i smqtani za proletarksi koli v USA. Camry se spomina vypreki che se vodeshe po-luksozna Ot Accord ed. Nissan Altima nikoi ne vzema na seriozno, a Subaru se oliaha totalno.
  • #16
    Ivan ( преди 4 години )
    Ако искаш да кажеш, че имам общо с Турция, или че съм мюсюлманин, грешиш. Относно турската Корола, имам я, 2015. Това, което казваш е точно така - скърцат пластмасите, особено като застудее. Но и при английската е абсолютно същото. Не е сглобката, а качеството и количеството на вложените материали. Королата е японският москвич. Не очаквай чудеса! Всички коли от този клас са така скърцащи,но много малко са така надеждни. Погледни за Версо,спряха го вече,и за старите короли и ауриси от този завод!
  • #15
    Ivan ( преди 4 години )
    Първо в статията има грешка относно Тойотоа Корола - В Англия се сглобяват всички хечбек и комби за Европа, а в Турция - седанът, отново за цяла Европа. Заводът в Турция е с най-висока оценка за качество от европейските заводи на Тойота. Коментиращият с познатите в Тойота - турските тойоти са много по-качествени от английските, от личен опит ти го казвам - много тойоти са ми минали. А познатите ти в т. нар. Тойота са масово селски момчета, които точат лиги по 20-годишни БМВ и Ауди.
  • #14
    #13 ( преди 4 години )
    кое е според теб градска кола... БМВ Е46 2000 година ли?
  • #13
    Леле ( преди 4 години )
    Нито СНR, нито Ярис са сериозни автомобили.И за градски *** не стават
  • #12
    #9 ( преди 4 години )
    *** избора от chr на ярис. Абе вие тв за кухнята ли купувате, как ги избирате?
  • #11
    няма начин ( преди 4 години )
    ще броя торба пари за чисто нова кола и ще знам, че са ми я сглобявали в Турция. домати, ***- добре. ама чак с кола не ми се експериментира
fallback
Последни