IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето как ще изглеждат новите волани на Mercedes-Benz

Те ще са сензорни и в три варианта, първи ще ги получи обновената E-Class

Следващите модели на Mercedes-Benz ще получат по-модерни волани, оборудвани със сензорна технология. Първи с него ще може да се похвали обновената E-Class.


Mercedes-Benz E-Class - нов волан


Сегашното поколение волани имат малки изпъкналости в дясната и лявата спица, които реагират на хоризонтални и вертикални движения (втората снимка). Те отговарят за управлението на информационно-развлекателната система. Новата версия (на първата снимка) разширява тази функция с допълнителни капацитивни сензорни превключватели на спиците, както и сензори по самия волан, които определят дали ръцете на водача са върху него.


Mercedes-Benz E-Class - старият волан


Датчиците в самия волан се използват в съчетание с полуавтоматична функция на управление, която може да осигури подкрепа на водача по време на движение, но изисква той да държи ръцете си върху волана. При сегашното поколение това се определя чрез засичане движението на волана.


Mercedes-Benz E-Class - нов волан


Замествайки текущата комбинация от превключватели, монтирани на спиците, на новите волани ще се появят капацитивни сензорни превключватели с плоска повърхност, които са по-малко вероятно да бъдат успешно управлявани от допир. В новия волан могат да се отбележат сензорен плъзгач за регулиране силата на звука, четирипосочен сензорен контролер и еднофункционални сензорни бутони.

Вижте още детайли от обновения E-Class - в галерията:

В допълнение към новите технологии воланът от ново поколение получава и различен дизайн, де факто три: Luxury, Sport и Supersport. Първата версия (на първата снимка) е с въздушна възглавница в стърчащ кръг корпус в центъра върху лъскавите черни спици, които оформят звезда с три лъча. Версията Supersport (на третата снимка) има по-релефен волан със скосен долен край и необичайна форма с три двойни спици. Диаметърът на волана  не се различава от настоящите версии и варира от 14.6 (за Supersport) до 15 (Luxury) инча.

Снимки: Mercedes-Benz

0 от 500
  • #22
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Не знам кое определя колата като пръчка. Последно четох за Топ 10 на най-калпавите двигатели. 3 от тях бяха на Мерцедес, и нито един корейски. Нищо лично, де. Просто тази фирма Мерцедес отдавна не е иновативна, а догонва. От С-класата надолу, платформи и двигатели, всичко е на Рено. До там с Мерцедес, мой човек. Много си зле. И волана в статията, да краденот корейска кола от 2010. И американците са го водели, и пишат за това. Туше!
  • #21
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Миро ( преди 3 години )
    Не мога да разбера защо някой хора сръвняват премиум марката с коли направени да се ползват 10години и да я хвърляш? Народа си го е казал, сравнява високия клас на всички стоки с Мерцедес...
  • #20
    3 rate up comment 2 rate down comment
    1 ( преди 3 години )
    до 19Не знам кой кого къде е "наврял", но ще ти кажа и на теб, като на номер 9, че не си познал. Погледни волана на Мерцедес Е63 АМГ от 2014, т.е. една година преди модификацията на въпросния Хюндай, и виж кой от кой е копирал. Това е спортния волан на АМГ който се монтираше на модели от 2013 (мисля, че и от 2012). Няма нищо общо с "пръчката" на Хюндай, на която и бутоните й са на други места (погледни по-внимателно).
  • #19
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Кръстю ( преди 3 години )
    Нищо ново. Отново кръг.
  • #18
    11 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Ее, щом си притежател на Голф, това изяснява нещата, включително и произхода, и "богатият" речник! Аз съм по-скромен, последно карам S-500 от 2008 от любимата ми марка! Започнах ги от 1993г. с една123-ка! А ти си карай Голфо, чип сложи ли му!?
  • #17
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Помня обаче, като видях лично две годишна B-класа със силно ръждясъл под. Купувана от България. До там с ВЕЛИКАТА марка Мерцедес, Брабус-Мрабус, смяяях, смяяях! Ръждясва като опелче.
  • #16
    5 rate up comment 3 rate down comment
    до 18 ( преди 3 години )
    К'во да кажеш. Кат те навряха на кучето у ***. Сам видя какво безобразно копиране е било, та чак язвата те сви. Трябва да си много елементарен seliak, за да защитаваш автомобилна марка, като, че ли е на баща ти. Аз имам голф 6, но гледам обективно. Не ми пука кой от колко години прави коли. Това са приказки на седянката.
  • #15
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Заради некакъФ отворко тука, си направих труда да разгледам въпросните Хюн-бла-бла, единственото общо е дотам, че и това е волан и на Хюнд.. е волан!! А да наречеш Даймлер-Мерцедес "утрепана", мястото ти определено не тука!
  • #14
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Като на ( преди 3 години )
    Рено :)
  • #13
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    ТАКА, ДЕ, БЛА, БЛА, АМА Е ЕДНО КЪМ ЕДНО С КОРЕЙСКИЯ, КОЙТО ВСЪЩНОСТ Е ОТ 2010 Г. - ФАКТ! НИЩО ЧУДНО. ЕДНА УТРЕПАНА ГЕРМАНСКА ФИРМА, КОЯТО ЗА 20 ГОДИНИ ЧАК СЕГА ОБЯВИХА, ЧЕ СА РЕШИЛИ ПРОБЛЕМА С РЪЖДАТА,...!!! ЧЕ БИЛИ КРАЛИ ОТ НЯКОЙ, .. ТО САМО ТОВА ДА ИМ БЕШЕ.... БРАБУС-МРАБУС, ТЕ ЕЛЕМЕНТАРНИ ПРОБЛЕМИ НЕ СА РЕШИЛИ, СМЕШНИЦИ! НЯКОЙ *** ПРИЕМА ЛИЧНО ЗАЩИТАТА НА МЕРЦЕДЕС, ПАДНАХ ОТ СМЯХ!!!