IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият Mercedes-Benz S-Class сваля камуфлажа

Тайните около флагмана на марката от Щутгарт постепенно отпадат

Ако глобалните катаклизми не променят плановете на концерна Daimler, то би трябвало премиерата на новото поколение на Mercedes-Benz да се състои до края на 2020 г. И с всяка изминала седмица тайните около модела намаляват.


Mercedes-Benz S-Class


Вече е известно, че седанът (поколение W223) ще получи напълно нов салон с огромен екран и дисплеи дори във вътрешната страна на вратите. Все по-често се появяват снимки на прототипи на модела по време на изпитания, които ни дават представа за неговия дизайн. Последните са на изданието Motor1, като маскировката по автомобила намалява.

Всъщност, това са най-фотографии на седана в движение. На тях ясно се вижда затъмнената решетка на радиатора, покритите радар и видеокамера, дневните светлини, разположени под фаровете, очертанията на бронята с въздухозаборниците. Не е изключено, на снимките да е една от топ-версиите на седана – W223 с AMG-пакет.


Mercedes-Benz S-Class


Доказателство за принадлежността на предсерийния екземпляр към спортната гама е ниската предна част и характерния двуцветен дизайн на джантите. Прави впечатление, че в Mercedes са решили да оборудват новата S-Class с прибиращи се дръжки на вратите.

Интересното е и друго – на пръв поглед се виждат само две тръби на изпускателната система, но ако се вгледаме внимателно се забелязва, че техният брой всъщност е четири.  А това означава, че под капака на тази S-Class е поставен голям мотор. Именно гамата двигатели обаче си остава и най-голямата загадка, подготвена от германския производител. Същото се отнася и за системите за безопасност и за електронните асистенти.


Mercedes-Benz S-Class

Снимки: Motor1

0 от 500
  • #8
    4 rate up comment 12 rate down comment
    Синдикат на Ало Изма ( преди 3 години )
    Поредния немски ***, който след 2 години ще се обезцени до 1/3 от първоначалната си цена, ако успее да ги избута без основен ремонт. Абе ширпотреба.
  • #7
    9 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    S-klasse с двигател и платформа на рено......!?! Боже, колко мъка има по този свят!!!
  • #6
    14 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Ало реното! Предполагам V8 biturbo двигателя имаш предвид и активното окачване. Ясно е, че ползват всичко от рено, даже копчетата в салона, и то от по-ниския клас тип клио - туинго, защото са бюджетни и не мога да си позволят да заемат нещо по-така, лагуна - талисман например...
  • #5
    6 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    И пак ползват платформа и двигатели от Рено. Добре, че са французите!
  • #4
    1 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Джантите евтини, евтини...
  • #3
    9 rate up comment 0 rate down comment
    TuskanS ( преди 3 години )
    Никога няма да забравя, беше 2012-та в малко китно селце в южна франция, с приятели пиехме кафе в единственото такова заведение, отвън. Спря един огромен мерцедес, имаше бая камуфлаж, но джантите...:) 2-*** греманци, както разбрах в последствие, веднага извадиха покривало и дори го заключиха с катинарче. Не бяха много сговорчиви, но като попитах "с-клас?" и единия се усмихна. Все пак успях да метна поглед на таблото, горе долу година преди да излезе модела, беше си случка :)
  • #2
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 3 години )
    На сегашния В222, който беше около 250 к.с. какво не му харесваш? За малкото изпълнение, де!Пушка си е!
  • #1
    10 rate up comment 2 rate down comment
    ss ( преди 3 години )
    Разбира се, че една S-klasse трябва да има сериозен, поне 300 к.с. мотор!