IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето как ще изглеждат новите волани на Mercedes-Benz

Те ще са сензорни и в три варианта, първи ще ги получи обновената E-Class

Следващите модели на Mercedes-Benz ще получат по-модерни волани, оборудвани със сензорна технология. Първи с него ще може да се похвали обновената E-Class.


Mercedes-Benz E-Class - нов волан


Сегашното поколение волани имат малки изпъкналости в дясната и лявата спица, които реагират на хоризонтални и вертикални движения (втората снимка). Те отговарят за управлението на информационно-развлекателната система. Новата версия (на първата снимка) разширява тази функция с допълнителни капацитивни сензорни превключватели на спиците, както и сензори по самия волан, които определят дали ръцете на водача са върху него.


Mercedes-Benz E-Class - старият волан


Датчиците в самия волан се използват в съчетание с полуавтоматична функция на управление, която може да осигури подкрепа на водача по време на движение, но изисква той да държи ръцете си върху волана. При сегашното поколение това се определя чрез засичане движението на волана.


Mercedes-Benz E-Class - нов волан


Замествайки текущата комбинация от превключватели, монтирани на спиците, на новите волани ще се появят капацитивни сензорни превключватели с плоска повърхност, които са по-малко вероятно да бъдат успешно управлявани от допир. В новия волан могат да се отбележат сензорен плъзгач за регулиране силата на звука, четирипосочен сензорен контролер и еднофункционални сензорни бутони.

Вижте още детайли от обновения E-Class - в галерията:

В допълнение към новите технологии воланът от ново поколение получава и различен дизайн, де факто три: Luxury, Sport и Supersport. Първата версия (на първата снимка) е с въздушна възглавница в стърчащ кръг корпус в центъра върху лъскавите черни спици, които оформят звезда с три лъча. Версията Supersport (на третата снимка) има по-релефен волан със скосен долен край и необичайна форма с три двойни спици. Диаметърът на волана  не се различава от настоящите версии и варира от 14.6 (за Supersport) до 15 (Luxury) инча.

Снимки: Mercedes-Benz

0 от 500
  • #12
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Трабантцедес ( преди 3 години )
    Новите волани..., като старите-кръгли!!!
  • #11
    5 rate up comment 1 rate down comment
    1 ( преди 3 години )
    до 9По принцип знам, че е безмислено да се интерпретират думите на хора, които си нямат идея, но ако искаш погледни все пак волана на Мерцедес Е63 АМГ от 2014 година ......
  • #10
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Факт!-тически ... ( преди 3 години )
    и преяждането с ориз води до тежки ментални последици, видно от някои коментари долу!
  • #9
    6 rate up comment 0 rate down comment
    1 ( преди 3 години )
    "Същия" есамо дето освен ПОДОБНАТА алу рамка нищо друго не му е "същото". Нито формата на рамката, нито разположението на бутоните, нито стайлинга.Тук някои "експерти" имат нужда от очила ..... и от някакво знание. Това, че и двата волана са кръгли не ги прави "копи-пейст".
  • #8
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    е, има разлика, емблемата
  • #7
    6 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Безмислено е да интерпретирате, как от Мерцедес щели да гледат друга кола. Ей така, гледали са. Вижте волана на последния i40 2015-2018, и после вижте първите две снимки. Не само дизайна е същия, но и същите бутони на същите места. Да си говорим с факти. Стига уличен фолклор!
  • #6
    8 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Много е неприятен този залепен таблет като средностатистически софийски бакшиш.
  • #5
    3 rate up comment 15 rate down comment
    Японеца ( преди 3 години )
    На втората снимка волан от Хонда Сивик 2008г! Копи, пейст! Немски смешници! Всички коли с еднакъв дизайн и различна големина, като айуди и бенве!
  • #4
    16 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    интересно ми е кой ползва всички тези функции автомобила е за да се управлява и да изпитваш удоволствие от шофирането а не да ровичкаш в менюта подменюта
  • #3
    5 rate up comment 2 rate down comment
    AMG ( преди 3 години )
    Доброто става още по-добро! Дано има фейслифт и на 63-та