IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Новият Mercedes-Benz C-Class ще има квадратен таблет

Компанията от Щугарт се отказва от комплекса MBUX

Снимки на интериора на тестови прототип на новото поколение на Mercedes Benz C-Class бяха публикувани в Instagram. От тях става ясно, че бестселърът на германската марка ще претърпи радикални промени в салона.


Mercedes-Benz C-Class


Досегашният издължен тъч-скрийн на мултимедийната система ще отстъпи място на квадратен таблет. Променя се блокът за управление на климатичната система, а едни от малкото  бутони, които ще останат, е този за активиране на аварийните светлини.

Въпреки, че на снимките салонът на предсерийния прототип на новата C-Class (W206) е частично замаскиран, става ясно, че архитектурата на предния панел ще се промени напълно. Въздуховодите ще запазят формата си, но ще бъдат поставени по-нагоре. Новият таблет визуално ще бъде интегриран с управлението на климатика, като хоризонталната ориентация на екрана ще се запази.

Всичко това означава, че водачът ще трябва да свежда очи надолу, за да може да погледне информационно-развлекателния комплекс. Явно е, че в Mercedes-Benz са решили да се откажат от обединения в едно цяло панел MBUX, което се видя и при прототипа на новата S-Class, както и на снимките на салона на електрическия концептуален модел EQS. 


Mercedes-Benz C-Class


Технически детайли за новата C-Class липсват, но се твърди, че най-мощният вариант - Mercedes-AMG C 63, ще остане без 4,0-литровия битурбо V8. Неговото място ще заеме хибриден агрегат с 2,0-литров бензинов турбодвигател. За модела са предвидени няколко електронни системи от S-Class, в това число и автопилот.

Премиерата на новия Mercedes-Benz C-Class е планирана за 2021 г. Повечето подробности ще научим още в края на 2020 г., тъй као тогава трябва да бъде представена новата генерация на флагмана S-Class.

Снимки: Instagram

0 от 500
  • #13
    1 rate up comment 1 rate down comment
    до 11 ( преди 3 месеца )
    Какъв САЩ, какви пет лева!? Ти не си си показал носа от Филиповци, ромче нещастно!
  • #12
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Колкото и да уважавам Мерцедес и Ауди, стратегията им за инфотенмънта е сбъркана и имитаторска. Вместо да вземат най-доброто от Тесла - качествен и удобен софтуер с безжично обновяване, те взеха най-лошото - липсата на физически бутони. Подведоха се да предлагат нещо ново, не защото е по-добро, а просто защото е ново, както и на изкушението да пестят пари от бутоните. Засега само БМВ се държат - да видим докога.
  • #11
    3 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Тука в Сащ е въпрос на престиж да караш Мерцедес, Порше или друга бутикова кола. Имаме ГЛЕ и С-класа, имат си застраховки и ми е все тая кога е се счупи искам комфорт и престиж, чупи се идват взимат я и ми дават заместваща. Тука които работи има голяма къща в хубав квартал, а които е посредствен кара японска барака и живее в кофти квартал. Никои не се прехласва по по стари коли от 5г освен по доказани класики, но хората гледат напред а не стоят на ниво 90-те години. Затова и Тесла също е ОК.
  • #10
    8 rate up comment 3 rate down comment
    до 9 ( преди 3 месеца )
    Ти си тоя дето, ползва едни и същи лафове и се прави на бизнесмен, докато чисти офисите из Германия!
  • #9
    7 rate up comment 4 rate down comment
    FF ( преди 3 месеца )
    Ти да видиш,дечко да ни поучава,..ми ако изкарваме повечко и от 1к лева ?Ко прайм детенце.Да 2020 сме,...близко е времето в което дойч ауто фирмите ще отрежат клона на който седят.Ние поне помним защо Мерц беше номер едно ,а ти помниш ли телефона с шайба..или си правен с чат между 2 лъскави смартфона ?Когато ти изкараш 100к лева ,пръснеш ги за ламарина,а тя горката спе на 19 к километър ,ние ще дойдем да снимаме хленченето ти.Съгласен.?
  • #8
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Таблет, V8,.... мале, мале! Не трябва и първо да си решат проблемите с ръждата?
  • #7
    4 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Смешното е как разни хорица с по 1000 леа заплати и коли за по 5к. много разбират от всичко. Даймлер имат една камара маркетолози, дизайнери, психолози, инженери и т.н които взимат месечно колкото наще рзбирачи за 10г., всичко измерват в милярди, като активите им са повече от БВП-то на държавата. Но баце Ганъо дава акъл, кое било гадно как старото било по добре ит.н. Ехооо 2020г сме, хората изкарват пари за да си ги харчат, хич не им пука колко били здрави едно време.
  • #6
    6 rate up comment 2 rate down comment
    ( преди 3 месеца )
  • #5
    7 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    "грозно" - нали! Ми друго си е некое 20-тина годишно Опел-че, или Ренде с копченца и врътки!!
  • #4
    13 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Психолози и лекари по света обясняват как премахването на физическите бутони и прехвърлянето на всички команди на т чскри н намаляват вниманието на шофьора и увеличават рисковете, немците упорито продължават да го правят. Голямо развитие, голям разум показват.