IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

В Peugeot са готови да свалят цената на e-208, ако клиентите поискат

Компанията ще постави по-слаба батерия на електрическия си хечбек

Компанията Peugeot е готова да подходи гъвкаво към ценообразоването на електромобила си е-208, като ще намали цената на модела, ако клиентите решат, че той е прекалено скъп. Това ще стане с поставянето на по-слаба батерия, което съответно ще доведе и до по-малък пробег, разкрива бранд-мениджърът по електромобилите в Peugeot - Ан-Лиз Ричардс.


Peugeot e-208


В интервю за изданието Driving Electric тя уточни, че засега клиентите на считат e-208 за прекалено скъпо, но в определен момент вероятно ще се наложи френската фирма да предложи на пазара по-евтин вариат с по-малък пробег едно зареждане на батериите.

Бранд-мениджърът подчера, че разширяването на гамата на електрическия хечбек с по-евтина версии има смисъл, само ако базовата модификация се радва на сериозно търсене на пазра. Факт е също, че пускането на електрически коли с различни характристики увеличава производствените разходи, но пък в Peugeot очакват, че хората бързо ще привикват към автомобилите на ток и това няма да им прави впечатление.


Peugeot e-208


Към момента Peugeot e-208 се предлага с електромотор с мощност 136 к.с. и 260 Нм, който е съчетан с батерия с капацитет 50 кВт/ч. Пробегът с едно зареждане е 340 км по цикъла WLTP, а стартовата цена във Великобритания е 28 000 паунда. Очаква се „бюджетният“ вариант да изминава около 240 км и да струва 22 000 паунда.

Ан-Лиз Ричардс допълни, че засега продажбите на Peugeot e-208 съответстват на очакванията на френската фирма и затова планове за намаляване на пробега не се правят.

Снимки: Peugeot

0 от 500
  • #11
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    тия не разбраха ли че няма да продават масово, докато имат огромни цени... баси трябва ли да им кажат за да свалят цените... маркетинговият им отдел да си върне заплатите.
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Fen ( преди 3 месеца )
    Никога не правете таза грешка аз е направих и сега си патя.
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Николай Георгиев ( преди 3 месеца )
    Бива ли толкова грешки?!
  • #8
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    В момента, европейците са ужасно изостанали с EV-тата, спрямо Tesla и Aзия. Почти не следя вече ДВГ и знам какво пиша.
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Дадените цени в UK са след като се приспадне държавната субсидия.
  • #6
    9 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Тея ударно вдигнаха цените на всичките си модели още миналата година. Някои от моделите им подскочиха с 6 000 евро в цената. Това е нещо огромно и нечувано за такъв масов бранд. Още тогава казах, че ще я закъсат много яко, ако не коригират нещата надолу. Няма как обаче да си признаят, че са сбъркали и сега правят врътки с батерии и др.подобни глупости. Тоест цената си остава същата само характеристиките ти ги орязват, както и екстрите. Това е подло и антипродуктивно! Лъжат клиентите си.
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    От много време тръбят че киловат вместимост е около 150-200$ , за да падне цената със 6хиляди ще рече че трябва да пуснат колата с 15-20Кв.!? нещо не се връзва
  • #4
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    За 22К лири може да го продават само без батерия или с 100км пробег няма как 20на квтч да свалят 6К лири като струват много по-малко
  • #3
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Столичанин ( преди 3 месеца )
    Значи за юкейците 22 хил. паунда са като за нас 16 хил. лв. И то нали имаха държавна субсидия за ел. коли 5 хиляди? И други облекчения. Да беше такава цената за нова кола на ток, по лизинговите къщи щеше да се чака ред. Ще си пълня тубите с минерална вода от Горна Баня с ток за 40 стинки... Та аз само от вода ще я избия тая кола хаха
  • #2
    6 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Много уважавам PSA за успешното изпълнение на ел. стратегията и за цялостното подобрение на качеството. Но това не значи, че германците са назад. VW продава е-Голф от 2012 г, при това все още се продава доста успешно.