IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

BMW разкри какво ще бъде новото купе 4-Series

В гамата на модела ще се появи хибридна версия M440i xDrive

BMW обяви началото на последната фаза от тестовете на новото поколение на купето 4-Series и разкри някои подробности за него. Така например, в гамата на модела ще се появи версия M440i xDrive с "мека" хибридна система, а освен това двувратката структурно се различава от седана 3-Series (G20).


BMW  4 Series купе


Новата "четворка", подобно на седана от 3-а серия, е базирана на архитектурата CLAR с окачване McPherson отпред и пет-точково отзад. Купето обаче има редица дизайнерски разлики. Така например, центърът на тежестта е по-нисък с 21 мм, увеличен е отрицателният ъгъл на наклона на предните колела, инсталирани са амплитудно зависими амортисьори със специални настройки, а задната следа е разширена с 23 мм.


BMW  4 Series купе


В предната част на каросерията са се появили допълнителни усилватели, а в задното окачване има разширения, които увеличават стабилността на правите и под въздействието на напречни сили. При това двувратката е по-ниска от седана с 57 милиметра, а коефициентът на съпротивление на въздуха е намален с 0,015.


BMW  4 Series купе


Топ версията на модела ще получи обозначението M440i xDrive Coupe (преди това 4-та серия нямаше такава) и трилитров редови "шестатак“ с 48-волтова хибридна система. Двигателят ще развива 369 конски сили и 500 Нм, към които при резки ускорения електромоторът ще добави още 11.


BMW  4 Series купе


По подразбиране това купе ще получи и шаси с модифицирана еластокинематика, 8-степенна автоматична скоростна кутия Steptronic Sport, задвижване на четирите колела, диференциал M Sport с електронна блокировка, M Sport спирачки и 18-цолови джанти.


 

Тестовете на новата "четворка" се извършват на няколко етапа. Зимните са в шведския Арйеплог, пистовите - на френската "Мирамас" и на германската "Нюрбургринг", а финалната част - пред Центъра за научни изследвания и иновации и собствения полигон на BMW Group в Мюнхен.

Снимки: Motor

0 от 500
  • #11
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 2 месеца )
    Абе шeбeк #8 - Тойота имаха Toyota Electronically Modulated Suspension (TEMS) серийно още през 1983 в Soarer. За сравнение Мерцедес пускат Active Body Control през 1999.
  • #10
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Много праиказки, много самохвалби, но накрая BMW пак си остава фирма с големи амбиции и посредствено качество.
  • #9
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Това описание го имаше преди 4 години, на за ... Рено Талисман. Очевидно БМВ ползва отново Рено. И мотора е френски.
  • #8
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    "инсталирани са амплитудно зависими амортисьори със специални настройки". Японските инженери за такива дори не са чували. Те са още в 60-те години, когато правилото е било "колкото по-твърдо, толкова по-спортно". Затова всичките им спортни коли чупят зъби и губят сцепление и на най-малката неравност.
  • #7
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Ае бегай в лево с тоя лексус. Статията е за премиум автомобили не за бюджетни.
  • #6
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    #5 Концентрирай се върху статията и това, което казвам, а не върху други неща! Не се разсейвай, а мисли! Мисли какво ще се случи, като започнат да плащат глоби и отделно коронакризата им пречи допълнително. Може би се надяват на нещо? Държавата да помага и да отложат изпълнението на екологичните мерки. Това са погрешни надежди. Вместо да се насочат към високоефективни и еко модели, те си правят старите каручки, които били много бързи. И др.правят бързи, но и иекологични коли.
  • #5
    6 rate up comment 3 rate down comment
    до 4 ( преди 2 месеца )
    Единственият, който надава вой и пищи, при появата на поредният германски автомобил, си ти! Само цапаш форумите!
  • #4
    4 rate up comment 5 rate down comment
    до: Гошо ( преди 2 месеца )
    Ще ги видим колко вървят, като започнат да им налагат милиардните глоби. Тогава ще се разпищят на умряло. Само стой и гледай какво ще стане! Голям вой ще има и оправдания заради коронавируса, който уж ще е причината, че не са успели да изпълнят нормите. ВАГ още от сега взеха да пищят (справка съседната статия). Но ти не се плаши, че ще изчезнат! Няма! Китайците са насреща...
  • #3
    3 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    #2 Доста елементарно и необосновано мнение. Искаш да кажеш, че Лексусите не вървят ли? Не само доста добре вървят, ами и на всичкото отгоре са икономични и невероятно здрави. Лукса, който предлагат е от най-високо ниво.
  • #2
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Гошо ( преди 2 месеца )
    Хората, които си купуват БМВ, Мерцедес и др... очакват колата да върви... Тези марки нямат общо с Тойота! Клиентите им са други, за това и колите им са други! Дано си ме разбрал...