IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Skoda Octavia направи Mervedes-AMG Е63 за смях

Вижте състезанието между двата коренно различни автомобила (ВИДЕО)

Надпреварата между Skoda Octavia RS с 2,0-литров бензинов турбомотор под капака и могъщия Mercedes-AMG E63 не би трябвало да крие никаква интрига. Водещият на предаването AUTO VRN в YouTube обаче не е на същото мнение и организира точно такова състезание.

Факт е, че чешкият автомобил, наричан „Цар Шкода”, е бил подложен на сериозен тунинг. В резултат на това двигателят развива около 481 к.с. Скоростната кутия – 6-степенна, обаче е с механични предавки, а задвижването е към предната ос.



Всичко това не пречи на скромния чешки лифтбек на няколко пъти да покаже задните си светлини на преследващия го звяр. Съперникът е повече от сериозен, тъй като под капака му се намира 4,0-литров битурбо V8 с 571 к.с. и система за задвижване на четирите колела. Но и това не помага...

Снимка и видео: AUTO VRN

0 от 500
  • #15
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Таратайка ( преди 11 месеца )
    Какви са тези? Mervedes-AMG Е63! Нова марка сигурно.
  • #14
    13 rate up comment 26 rate down comment
    Траян ( преди 11 месеца )
    Време беше VAG машина да сипе на нафуканите мерцедеси,които имат външност и нищо друго.но баи *** няма ляп да иде ама си купил премиум марка.и само го разкара малко и в гаража.защото всичко му е скъпоооо.
  • #13
    8 rate up comment 5 rate down comment
    ( преди 11 месеца )
  • #12
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Конечно ( преди 11 месеца )
    70коня + няма как да компенсират огромната разлика във теглото и загубите във 4х4 предаването на Меецедеса .4х4 което след 100км/ч започва да играе обратен ефект отрицателен заради и допълнителното си тегло... Така ,че нищо ново
  • #11
    7 rate up comment 0 rate down comment
    nicobosch ( преди 11 месеца )
    Воронеж...Колата е на собственика казва се Сергей .Колата е на стейдж 3 от АПР .Турбина от Голф 7 Р, кулер,и 88мм пайп апр...мощност на бензин 100октана около 500кс..... Не първата такава РСка във Русия сигурно са около 30....
  • #10
    1 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    #10 Това са пълни глупости! Тогава сме били селска държава много слабо развита индустриално. Инфраструктурата е била изключително зле. Така, че партенките колко сме били добре не са верни.
  • #9
    14 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    В БГ битува мнението, което налагат медийте, а те са западни и нямат сметка да казват и показват истината за Русия. Само, че нещата са доста по-различни от това, което показват. Внушават на простолюдието абсолютни лъжи. Който се интересува има достатъчно инфо в нета, което не е манипулирано. Имам познати, които живеят в азиатската част на Русия и нещата изобщо не са зле както си мислят някои. Атова да кажеш, че били като нас през 90-те показва пълно непознаване на тази държава.
  • #8
    17 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    В Русия нещата са определени около Москва и Петербург и съвсем различни в останалата част. Русия в много отношения е там, където България беше 90-те години. И като заплати, и като държавни механизми. Самият факт, че икономиката им е голяма колкото една средностатистическа европейска страна, а имат огромно количество ресурс и територия, е красноречив. Какво руско си купувате на ежедневна база освен газ и бензин? И Берьозка не е критерии, там почти всичко е произведено в ЕС...
  • #7
    11 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    До № 1 Иди да живееш в Русия, щом е толкова хубаво и ти харесва!
  • #6
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 11 месеца )
    Разликата е като при Т'слата на която и трябва 1 час за "претопляне" на батерията и 2 за охлаждане за всеки старт - тука ще е по седмица за "ребилд" на двигател трансмисия и смяна на полуоски ;)