IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Три спортни комбита срещу един седан на пистата

Някои от резултатите в надпреварата са доста изненадващи (ВИДЕО)

Три спортни комбита срещу един седан на пистата

Популярният YouTube-канал Carwow сравни четири германски модела в няколко различни дисциплини на писта. В състезанието новото Audi RS6 Avant (серия C8) премери сили с Mercedes-AMG E 63 S Estate S213 и Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo. А тъй като BMW M5 (серия F90) не се предлага като комби, в надпреварата участва седанът M5 Competition.

Новото Audi RS6 Avant се задвижва от "умерен" хибрид с 4,0-литров битурбо V8 двигател и 48-волтов стартер-генератор. Мощността на агрегата е 600 к.с. и 800 Нм. Задвижването е 4х4, трансмисията - 8-степепен автомат, а теглото - 2075 кг.

Зареждащият се хибрид Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid е най-мощният автомобил от групата, като той се задвижва от V8 с 550 к.с. и 770 Нм плюс електромотор със 136 к.с. и 400 Нм. Съвкупната мощност е 680 к.с. и 1000 Нм, трансмисията - 8-степенна роботизирана, а задвижването - 4х4. Теглото е 2325 кг.

На свой ред BMW M5 Competition разчита на  4,4-литров V8 с 625 к.с. и 750 Нм, който работи с 8-степенна автоматична скоростна кутия и система за задвижване на четирите колела. Теглото е 1940 кг.

Последният участник - Mercedes-AMG E 63 S Estate, скоро ще бъде обновен, но и така изглежда напълно конкурентноспособен. Под капака му е поставен V8 BiTurbo с обем 4,0 литра и мощност 612 к.с. Трансмисията е 9-степенен автомат, а задвижването също е към четирите колела. Теглото на това комби е 1995 кг.

На финала на дистанцията 402 метра съперниците са разделени от 0,2-0,3 секунди, като всичко се решава от реакцията на шофьора на старта. Неочаквани резултати показа сравнителния тест за ефективност на спирачките, където въглеродно-керамичните механизми отстъпиха на стандартните дискове.

Снимка и видео: Carwow

0 от 500
  • #7
    4 rate up comment 0 rate down comment
    пропов ( преди 5 месеца )
    Е теста доказва нещо отдавна известно. Теглото е враг на постиженията. Теоретично при над 600 коня, разлика от 100 кг. или някви 5% от общото тегло, не би трябвало да се усети. Е да, ама на практика се усеща. А Поршето, с неговите 2400 кг вече съвсем се е освинило. А свиня спринтьор НЯМА.
  • #6
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Тоя пък дето номер 1 най одолу ти кантар ли имаш кви глупости дрънкаш бе *** всеки ден бързи коли ли тевстваш И доколкото разбрах май внасяш някаква керамика от китаи вишшшш там можеби разбираш шом ди търговец на керамика значи имаш опит само немога даразбера при снушение Ти мъжът ли си или жената керамчо
  • #5
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Тоя пак дет говори за бмв че нямали м5 комби въри ама наистина си заври нещо в г....ъ Bmw m5 g-power комби И защо си мислиш че си по умен от тея дето са я направили тая кола тъпчоооооо тъпчоооо То от фен на мерцедес ко да се очаква бръмчите много ама пък хич ви няма
  • #4
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Мнго сте ама айде нека да не обиждам никого Тука колите са от 600 конски сили на горе Цени за над 300000 лева постижения на поса почти едентични та немога да разбера за какво спорите тъписте и това е аз харесвам бмв но бих карал всяка една от тея коли много сте умни тука да говорите за керамика и др глупости абе караите си бричките и оставете богатите да ви правят кефа в интернет
  • #3
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    До #1 Прегледаи отново данните преди да пишеш глупости , единствено че е най-леко БМВ ти е вярно твърдение
  • #2
    3 rate up comment 5 rate down comment
    AMG ( преди 5 месеца )
    Постиженията на Мерцедес в това сравнение показват защо БМВ в никога няма да пусне М5 комби! Просто няма да има никакъв шанс.
  • #1
    9 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Най-лекия и с най-много конски сили победи а най-тежкия с най-малко конски сили е последен, това и без тест бихме го разбрали още на сухите числа. При спиране керамиката е по-добра само ако е загряла, освен керамиката още по-важна е широчината на гумите, както и теглото на автомобилите, БМВ-то малко няма място тук, защото ако беше в комби версия щеше да е с минимум 100кг. по-тежко.