IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Две комбита от Щутгарт - кое е по-бързо?

Panamera Turbo S E-Hybrid и Mercedes-AMG E 63 S премериха сили на пистата (ВИДЕО)

Две комбита от Щутгарт - кое е по-бързо?

Британските блогъри от carwow този път организираха състезание между две високопроизводителни германски комбита - Porsche Panamera Sport Turismo Turbo S E-Hybrid и Mercedes-AMG E 63 S Estate. Съперниците премериха сили в 3 дисциплини - старт от място, ускорение при движение с 80 км/ч и спиране при 113 км/ч.

Двата автомобила имат близки технически характеристики, като са сред най-бързите комбита, предлагани на пазара. Те са оборудвани с 4,0-литрови битурбо V8 двигатели, като при Panamera Turbo S E-Hybrid моторът е част от хибридна система. Двигателят развива 550 к.с. и 770 Нм, като получава помощ от електромотор със 136 к.с. и 400 Нм.

Скоростната кутия в случая е 8-степенна преселективна PDK, а съвкупната мощност на силовия агрегат достига 680 к.с. и 1000 Нм въртящ момент. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 3,4 секунди, но поставянето на хибридна система увеличава теглото на автомобила до 2325 кг.

Другото комби от Щутгарт - Mercedes-AMG E 63 S Estate, няма електромотор и тежи 1995 кг. Мощността на автомобила е 612 к.с. и 850 Нм, което позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,5 секунди. И двете машини са оборудвани с въглеродно-керамични спирачки, което увеличават ефективността.

При надбягването на дистанция от 1/4-миля разликата на финала е едва 0,2 секунди. А при ускорение от 80 км/ч решаваща роля играе работата на трансмисията.

Снимка и видео: YouTube

 

0 от 500
  • #2
    4 rate up comment 1 rate down comment
    И тук ... ( преди 4 години )
    както винаги: Мерцедес и всички останали!
  • #1
    2 rate up comment 2 rate down comment
    // ( преди 4 години )
    Не, че съм експерт или фен на гонките, но това е пълна боза-гонка с автоматик... Натискаш *** на газта, държиш волана с две ръце и току поглеждаш към другата кола, може и в носа да си бъркаш. Къде остана добрата стара ръчна смяна на предавките при гонка?