IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Шефът на VW: Tesla ни причинява силно главоболие

Компанията на Мъск прави невероятни неща, призна Херберт Дийс

Шефът на Volkwagen Group – Херберт Дийс, отново посочи Tesla като най-големия конкурент на концерна, съобщава германското издание Automobilewoche. И причината не е, че компанията на Илон Мъск прави някакви потресаващи автомобили – както казва Дийс „воланът, педалите и колелата не са най-важното.


Хербет Дийс


Шефът на Volkswagen е повече притеснен от факта, че Tesla е лидер в програмното оборудване и дори е готова да пусне напълно автономни автомобили. 

„Признавам, че успехите им ни причиняват силно главоболие. В момента Tesla превъзхожда в някои области – като автономните автомобили, например, не само Volkswagen, но и всеки друг производител“, обяснява Дийс.

Той допълни, че в момента американската компания действа като една невронна мрежа, която непрекъснато събира данни и веднъж на всеки 2 седмици подобрява програмното оборудване на автомобилите си, като съответно ги прави по-умни. А това не е по силите на нито една друга автомобилна компания.

Снимка: Volkswagen

0 от 500
  • #24
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    #24 VAGи-aнaл, какви печалби и обеми бълнуваш? Тези от рекламните брошури ли? Споко! Нема се плашиш! Китайците идват...
  • #23
    3 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Тоя *** на снимката що е толкова изтръпнал? Каква игра играе? тука има-тука няма? Държи късметчета в къка и трябва да познаеш. А костюма му стои, като подарен. От ВАг коли не могат да правят, но поне един кадърен шивач да намерят, който да ушие костюм на главния меринджей. Къде е Рулетката да му вземе мерки? Хахаха, тея копаят дъното...
  • #22
    5 rate up comment 4 rate down comment
    до Striker ( преди 3 години )
    Признай си от колко време пишеш за "провала" на "немската авто-индустрия" :) Колко години ще станат и как се развиват печалбите и обемите й откакто пишеш за "провала" й? ;)
  • #21
    3 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Цъкаш ли VAG-и? Цъкай, цъкай... Я да видим колко минуса можеш да нацъкаш още! Само два ли? Давай още! Бас държа, че не можеш 10! Навит ли си?
  • #20
    2 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    #17 Цитат: Има договорени количества батерии с най-големите производители. Това от отдел доставки ли ти го казаха или едно птиче ти шепти в ушенцето VAG-oнчик не-до-клатен? Забрави да кажеш дали и теб те боли главата или те сърби трибуквието? Остави главата и върви някой да те начеше отзад, за да се успокоиш, че много нервен ми се струваш и даже гласове чуваш...
  • #19
    4 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    #18 Това сам ли го съчини или чуваш гласове? Което от двете да е, не си никак добре с кратуната. Ама никак! Забрави да споменеш любимците си ***! Няма ли те да са първите? Или викаш танте Изперкел ще развърже кесията...
  • #18
    10 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    В Европа, ПСА се движат добре, Волво също. Мерцедес и БМВ показват инат и ще си имат проблеми, но ще оцелеят. Рено вероятно ще се сринат доста, но там държавата ще помогне пак.
  • #17
    8 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    От традиционните производители първи ще си заминат Хонда. Те останаха в 90-те години по развитие. Малките Субару и Мазда, ако не започнат да взимат наготово от някой, са следващите. Нисан имаха шанс, но инатът им спрямо Рено ги провали и сега няма да имат средства да продължат промяната. Митсубиши са в техния куп, така че ще си заминат заедно. Накрая ще си замине Тойота, макар че тя има малък шанс, заради парире си, но трябват спешни промени.
  • #16
    10 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    VW не ги мислете. Може да са назад от Тесла, но са с години пред другите традиционни марки. Концернът продава електромобили от 8 години и има най-голямата и разнообразна гама: компактна градска, семеен хеч, голям SUV и спортна кола. Има договорени количества батерии с най-големите производители.
  • #15
    10 rate up comment 4 rate down comment
    TSLA ( преди 3 години )
    2 цента на миля - толкова чини да се возиш на ток. Дори целият световен океан да е петролен басейн и една единствена компания да го смуче и рафинира, пак не може да се стигне цена 2 цента на миля. Това са данни, изнесени още преди 10 години от Шай Агаси пред един форум.