IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen започна производството на електрически кросоувър

Серийната версия на ID. Roomzz ще се сглобява в Китай

Германският автомобилен гигант Volkswagen обяви началото на производството на електрическия кросоувър ID. Roomzz. То ще се осъществява в завода на съвместното предприятие SAIC Volkswagen в Китай.


VW ID.6


Концептуалният кросоувър на ток беше представен през миналата година, като той прави впечатление с внушителните си габарити - 4915х1890х1760 мм при разстояниe между двете оси от 2965 мм. От германската компания твърдят, че салонът на електромобила е по-просторен от този на Touareg, а задвижването ще се осъществява с два отделни електромотора.

Съвкупната мощност на системата е 306 к.с., като максималната скорост е ограничена на 180 км/ч. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 6,6 секунди, а пробегът с едно зареждане на батериите все още не е обявен официално. Очаква се той да бъде около 450 км.


VW ID.6


Най-вероятно големият електрически кросоувър ще излезе на пазара под името ID.6, като продажбите му са планирани едва за началото на 2021 г. Все още не е ясно, дали моделът ще се предлага само в Китай или ще бъде достъпен и в други страни.

Снимки: Carsweek

0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Потребител ( преди 3 години )
    Нищо повече китайско няма да купуваме!До гуша ни дойде от китайски ***!
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    електрически кросовър странно таргетиране един влогър ходи в гората на пикник с ягуар и си взе генераторцяла нощ спа под звездите и дишаше изгорелите газове за да зареди батерията и да се прибере на сутринта поколението родено след чернобил нещо не го слуша главата
  • #6
    3 rate up comment 3 rate down comment
    TuskanS ( преди 3 години )
    тук коментират само хора, които не биха си купили такава кола, каква загуба на време хахах, супер умно хахахаха
  • #5
    6 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Ко стана с I.D 3 , до кога да чакме ВАГ сбъгясаното им творение. Тия бъгове нямат оправяне, тръгнали и те електрички да ми правят.
  • #4
    5 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    След пет години глупости за 54 ел модела и пълно преминаване на производството на електрички, фауве най-накрая добутаха до ел модел. Епично.... На всичкото отгоре не било ясно дали ще се предлага извън Китай... Още по-епично...
  • #3
    4 rate up comment 1 rate down comment
    TSLA ( преди 3 години )
    Ако нямате какво да кажете, не го говорете тук! Ако цялото ти задвижване е в пода, мн ясно, че имаш цялото място за пътниците. Кой ще купи 5.5 метра кола и вътре да е като в бункер. ID платформата уж е тип "скейтборд", обаче при ID 3 нямаме преден багажник. Т.е. баварците с i3 и американците са се справили по-добре с компановката. Идеята на новото задвижване е да се освободи място, а не да остане същото
  • #2
    8 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Щом е ВАГ няма начин да не изпуска азотни окиси, даже и да е електричка. :))
  • #1
    9 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Добре, че са китайците, иначе от швабите нищо не става. Една електричка не могат да пуснат, като света и все отлагат ли отлагат. Китайците ще ги оправят...