Кои са най-лошите автомобили в историята? Трудно е да се отговори, защото оценката ни за една или друга кола не почива на абсолютни стойности, а на собствените ни нагласи и очаквания. В нашата класация, първата част от която можете да видите тук, сме подбрали онези автомобили, които са имали достатъчно пазарен успех, за да оставят трайни впечатления, и които са разочаровали в най-голяма степен.
Ето и втората част от най-калпавите коли в историята:
Chrysler PT Cruiser, 2000
Наш приятел, който притежаваше този автомобил, веднъж ни повози с него. Всичко съм му оправил, вчера го взех от сервиза, вече е съвсем наред, похвали се той. Точно в този момент тънка струйка дим се заиздига от кормилната колона.
Да се съди за модел от една-единствена кола е прибързано, разбира се. Но нашето впечатление съвпада с това на 90% от собствениците, ако се съди по статистиката на Consumer Affairs. "Колата иска да ме убие", писа един от собствениците. "Моторът се гаси без причина при 110 км/ч на магистралата. Алармата се включва необяснимо във всякакви часове. Клаксонът свири сам, докато карам".
Ретро дизайнът на PT Cruiser може и да е предизвиквал симпатия у някои хора в началото, но после потресаващото качество на тази кола, сглобявана в Мексико, надделя над всякакви добри чувства. Една малка част от автомобилите, продадени в Европа, са направени в завода на Magna Steyr в Австрия и всъщност са малко по-читави.
Наш приятел, който притежаваше този автомобил, веднъж ни повози с него. Всичко съм му оправил, вчера го взех от сервиза, вече е съвсем наред, похвали се той. Точно в този момент тънка струйка дим се заиздига от кормилната колона.
Да се съди за модел от една-единствена кола е прибързано, разбира се. Но нашето впечатление съвпада с това на 90% от собствениците, ако се съди по статистиката на Consumer Affairs. "Колата иска да ме убие", писа един от собствениците. "Моторът се гаси без причина при 110 км/ч на магистралата. Алармата се включва необяснимо във всякакви часове. Клаксонът свири сам, докато карам".
Ретро дизайнът на PT Cruiser може и да е предизвиквал симпатия у някои хора в началото, но после потресаващото качество на тази кола, сглобявана в Мексико, надделя над всякакви добри чувства. Една малка част от автомобилите, продадени в Европа, са направени в завода на Magna Steyr в Австрия и всъщност са малко по-читави.