IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Lexus обнови конкурента на BMW Серия 8

Купето LC е станало по-леко, по-спортно и вече се погажда с Apple и Android

Японският премиум бранд Lexus представи обновения версия на модела LC за 2020 година. Купето е конкурент на машини като Серия 8 на BMW, но миналата година се представи доста по-слабо от баварския модел.


Lexus LC 2021


Обновленията в LC включват преработка на окачването, така че то да е малко по-твърдо и спортно, както и доста ъпдейти на интериора и в частност на информационната система.

Във външния дизайн промените не са много, но пък за сметка на това има два нови цвята, и нов дизайн за алуминиевите джанти.

Раменете на окачването вече са алуминиеви, с цел да се понижи теглото. По същата причина стабилизиращите щанги са вече кухи, а пружините са от специална сплав и са по-тънки. Това спестява общо десетина килограма.


Lexus LC 2021


От Lexus уверяват, че са подобрили преживяването зад волана и с някои софтуерни проверки. Системата за векторно разпределение на въртящия момент, наречена тук Active Cornering Assist, активира спирачките на вътрешното колело в завой, за да подобри сцеплението. Пренастроени са адаптивното усилване на волана и завиващите задни колела.


Lexus LC 2021


LC се предлага с два двигателя, както и досега: като хибрид с 3.5-литров V6 и 350 коня максимална мощност, и с петлитров V8 и 465 коня. По-мощният вариант е куплиран с 10-степенен автоматик, чиито предавателни числа са леко променени в новата версия. Хибридът ползва планетарен безстепенен автоматик с два електромотора, който може да имитира смяна на предавките. Освен това хибридната версия може да се движи само на ток до 120 км/ч.

Другата видима промяна е вътре, където 10.3-инчовата мултимедия вече може да се свързва с Apple CarPlay и Android Auto. Предлагат се и две допълнителни разцветки за интериора.

Още снимки на обновения LC вижте в галерията:


0 от 500
  • #30
    0 rate up comment 3 rate down comment
    сепуко харакири ( преди 5 месеца )
    Спортен снегорин...
  • #29
    2 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Въобще не се учудвам за тази цена от 110 000. В България и въобще Европа този грозен, виещ кашон няма кой да го купи, колите залежават и дилърите гледат да се отървават от тях. Едно време и второто поколение Авенсис го продаваха на половин цена, когато се разбра, че ще го спират. Въобще, Европейските потребители са мерилото за клас - най-богатия и най-възпитан континент. Точно затова Лексус има пренебрежими продажби тук.
  • #28
    4 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Стига лъга ве ей германофилче! Познатият ти бил наемател пък сега. Кара такава кола и живее под наем. Не мислиш ли, че лъжата ти е от плоска по-плоска? Важното е обаче да си вярваш! И какво още искаше да излъжеш, че от пяната на устата не ти се разбира?
  • #27
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Не знам на кой приятеля си купил тоя Лексус за 100 000 лева, но сигурно е бил на старо. В Германия стартова цена на Лексуса 101 000 Евро, а бмвенце почва от 93 000 Евро.Как няма да е по-продавано.
  • #26
    13 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Пластмасите и кожата в Лексус са сред най-качествените в луксозния клас. А най-евтини пластмаси и големи фуги има в БМВ.
  • #25
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Точно на пазара се продава по-евтиното.БМВ е по-достъпно и по-продавано,какво ти е трудно да схванеш? Не се купуват масово най-скъпите изпълнения,а обратното.
  • #24
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Емил ( преди 5 месеца )
    Травеститите с 10-15 годишни клоаки, максимум на 150000 километра, плюят по тази разкошотия
  • #23
    5 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    за тези пари nuru massage трябва да правят в дилърствата на лексъс докато автомобила е за годишна техническа профилактика не знам дали от атомните бомби но японците нещо не ги слуша главата
  • #22
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Loco ( преди 5 месеца )
    До гражданина Скиноскя Аои: действително най-най-базовата Осма серия, 840i, започва от 187 хиляди лева, докато LC започва от 199 950. Но най-най-скъпият възможен LC e 228 900 лева, докато при осмицата има М850i, която започва от 246 950, и също М8, която започва от 308 400. Но най-сигурният показател е пазарът. През 2019 в този сегмент 74% от продажбите се падат на Осма серия. В 26% се вместват всички останали, и там LC дори не е в топ 5.
  • #21
    4 rate up comment 18 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Лексусът вътре бил невероятен? Ти сериозно ли? На снимка всеки може. Качвал ли си се някога в Лексус? Виждал ли си колко зле са пластмасите, колко нелогично са разхвърляни бутоните? Знаеш ли, че инфотейнмънтът е незползваемо зле? Защо мислиш, че на хибрида се принудиха да му направят имитация на степенна скоростна кутия, щом е толкова хубав? Защо има 8-мак, ако хибридът е толкова хубав? Да не говорим за купищата японски извратении, които може да са дреболии, но дразнят?