Японският премиум бранд Lexus представи обновения версия на модела LC за 2020 година. Купето е конкурент на машини като Серия 8 на BMW, но миналата година се представи доста по-слабо от баварския модел.
Обновленията в LC включват преработка на окачването, така че то да е малко по-твърдо и спортно, както и доста ъпдейти на интериора и в частност на информационната система.
Във външния дизайн промените не са много, но пък за сметка на това има два нови цвята, и нов дизайн за алуминиевите джанти.
Раменете на окачването вече са алуминиеви, с цел да се понижи теглото. По същата причина стабилизиращите щанги са вече кухи, а пружините са от специална сплав и са по-тънки. Това спестява общо десетина килограма.
От Lexus уверяват, че са подобрили преживяването зад волана и с някои софтуерни проверки. Системата за векторно разпределение на въртящия момент, наречена тук Active Cornering Assist, активира спирачките на вътрешното колело в завой, за да подобри сцеплението. Пренастроени са адаптивното усилване на волана и завиващите задни колела.
LC се предлага с два двигателя, както и досега: като хибрид с 3.5-литров V6 и 350 коня максимална мощност, и с петлитров V8 и 465 коня. По-мощният вариант е куплиран с 10-степенен автоматик, чиито предавателни числа са леко променени в новата версия. Хибридът ползва планетарен безстепенен автоматик с два електромотора, който може да имитира смяна на предавките. Освен това хибридната версия може да се движи само на ток до 120 км/ч.
Другата видима промяна е вътре, където 10.3-инчовата мултимедия вече може да се свързва с Apple CarPlay и Android Auto. Предлагат се и две допълнителни разцветки за интериора.
Още снимки на обновения LC вижте в галерията: