"Красив" и "бърз" са двете ключови качества на един автомобил за повечето от нас. Но към тях задължително трябва да се прибави и още едно, за да носи колата ви радост. И то е "добре направен".
Потресаващите снимки от интериора на новия Corvette, разпространени от няколко огорчени нови собственици, ни подтикнаха да подберем най-калпаво направените автомобили в историята.
Интериорът на новия Corvette потресе дори недотам претенциозните американски клиенти. Разминаването на шевовете изглежда поправимо. Но не и разминаването на уж непрекъснаната дизайнерска линия, водеща през вратата до предното стъкло
Разбира се, качеството е въпрос и на предварителни очаквания. Почти всеки европейски автомобил, роден в следвоенната мизерия, би се сторил боклук на богатата тогава Америка. Почти всеки американски автомобил от последните десетилетия ще стресне европейците с компромисното качество на интериора. Почти всеки западен автомобил от 80-те, колкото и да е калпав, би се сторил чудесен на хората от Източния блок, обречени на "Москвич" и "Вартбург". Затова сме компилирали различни мнения, за да преодолеем разликите в представите за качество на различните пазари.
Отново крачка напред за British Leyland. Eто някои класически дефекти на Allegro: предната ос е склонна да се откача; квадратестият волан заради дефектни втулки губи връзка с колелата; и накрая цялото шаси е толкова кекаво, че при вдигане с крик се усуква - а вдигането с крик е нещо, което се случва честичко на Austin Allegro. Името идва от италианската дума за радост, но единственото радостно преживяване с тази кола е, ако по чудо успееш да я продадеш.
Очаквайте утре втора част на най-калпавите коли в историята: от Trabant до Tesla