Парите решават ли всичко? Ако отнесем този въпрос към автомобилния свят - определено не. Може колкото си искате да завиждате на богаташите, които хвърлят милиони за редки и скъпи модели. Дори и тези с тлъстите банкови сметки обаче, рядко се докосват до спортни автомобили, за които дават баснословни суми. И не всички тези коли могат да бъдат карани по улиците. В галерията са десетте най-скъпи автомобила, на които въпреки статута на собственици им, е забранено да бръмчат по обществените пътища.
McLaren Senna GTR
Автомобил, кръстен на легендарния бразилски пилот, просто трябва да бъде един от най-бързите. Затова McLaren нарече на Сена GTR версията на средномоторния суперавтомобил, проектиран изключително за пистите. Планираният тираж е само 75 бройки. И както често се случва с подобни автомобили, всеки един беше разпродаден предварително. Всъщност, 4-литровият V8 с двойно турбо при него не е много по-различен от двигателя на цивилната версията. Подобренията в серията GTR обаче все още са достатъчни, за да може колата не само да изглежда, но и да върви по-добре по пистата. Например, новата аеродинамика позволява да се създава сила на притискане от около 1000 кг.
Автомобил, кръстен на легендарния бразилски пилот, просто трябва да бъде един от най-бързите. Затова McLaren нарече на Сена GTR версията на средномоторния суперавтомобил, проектиран изключително за пистите. Планираният тираж е само 75 бройки. И както често се случва с подобни автомобили, всеки един беше разпродаден предварително. Всъщност, 4-литровият V8 с двойно турбо при него не е много по-различен от двигателя на цивилната версията. Подобренията в серията GTR обаче все още са достатъчни, за да може колата не само да изглежда, но и да върви по-добре по пистата. Например, новата аеродинамика позволява да се създава сила на притискане от около 1000 кг.