Парите решават ли всичко? Ако отнесем този въпрос към автомобилния свят - определено не. Може колкото си искате да завиждате на богаташите, които хвърлят милиони за редки и скъпи модели. Дори и тези с тлъстите банкови сметки обаче, рядко се докосват до спортни автомобили, за които дават баснословни суми. И не всички тези коли могат да бъдат карани по улиците. В галерията са десетте най-скъпи автомобила, на които въпреки статута на собственици им, е забранено да бръмчат по обществените пътища.
Pagani Zonda R
Италианските производители обикновено обичат да правят специални състезателни версии на пътническите модели. Като например купето Zonda R, което дебютира през 2007 г. в Женева, с 6-литров V12 турбо двигател с мощност 730 коня. Външно пистовият модел е много подобен на обикновения Zonda F, но всъщност те имат не повече от 10% общите компоненти. R моделът е с малко по-дълъг корпус, удължена колея и увеличено междуосие, както и подобрена аеродинамика. От него са направени само 15 броя. Между другото, има и подобрени модификации на Zonda R с двигател с мощност 800 коня: R Evolution и Revolución.
Италианските производители обикновено обичат да правят специални състезателни версии на пътническите модели. Като например купето Zonda R, което дебютира през 2007 г. в Женева, с 6-литров V12 турбо двигател с мощност 730 коня. Външно пистовият модел е много подобен на обикновения Zonda F, но всъщност те имат не повече от 10% общите компоненти. R моделът е с малко по-дълъг корпус, удължена колея и увеличено междуосие, както и подобрена аеродинамика. От него са направени само 15 броя. Между другото, има и подобрени модификации на Zonda R с двигател с мощност 800 коня: R Evolution и Revolución.