IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Volkswagen обеща: ID.3 ще излезе на пазара по план

Компанията сменя софтуера на вече произведените коли от модела

Volkswagen обеща: ID.3 ще излезе на пазара по план

Volkswagen няма да отлага отново старта на продажбите на електромобила си ID.3, който трябва да се появи на пазара през лятото и да се конкурира с Tesla Model 3. Това обявиха от прес-службата на германския производител.

Преди дни стана ясно, че компанията може отново да отложи старта на продажбите на електромобила от новото поколение заради проблеми с програмното оборудване. Инженерите, тестващи модела, редовно докладват за грешки в софтуера, които в някои дни надхвърлят 300 бройки. Те отбелязват, че системата е разработена „набързо“, което пречи на синхрона между нейните отделни елементи и води до отказ.

“Продажбите на ID.3 ще стартират в планираните срокове, а всички вече произведени автомобили в завода в Цвикау ще получат нов софтуер“, обявиха от компанията. И потвърдиха, че първо на пазара ще излязат 30 000 бройки от серията First Edition, които ще се отличават по оборудването си.

Volkswagen ID.3 е първият сериен електромобил на германската марка, който е построен на платформата MEB. Хечбекът с 5 врати е оборудван с плоски батерии, поставени под пода. Така се увеличава вътрешното пространство в автомобила. Като дължина – 4260 мм, ID.3 е съпоставим с новия VW Golf.

Електромобилът ще се предлага в 3 основни модификации – с акумулатори с 45, 58 и 77 кВт/ч, които осигуряват пробег съответно от 330, 420 и 550 км. Мощността на електромотора е 150 и 204 к.с. Базовата версия на ID.3 ще струва под 30 000 евро.

Снимка: Volkswagen

0 от 500
  • #14
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Значи първия ОГРОМЕН и ГИГАНТСКИ минус на Тесла е че няма сервизи. Най-близкия до нас е в Австрия. Погледни ютуб, там собствениците се учат как да си поправят Теслите сами, поръчват части и като пристигнат сами се мъчат, иначе докато я пратиш в първия претъпкан сервиз на няколко хиляди километра, докато ти дойде ред да влезеш и докато ти я отремонтират и върнат ще минат 2-3 месеца. Сложи и цените в Европа, и като сравниш цена и обслужване, везните накланят в една посока.
  • #13
    1 rate up comment 2 rate down comment
    До 11 ( преди 6 месеца )
    Ами сравни и цените като си почнал защото аз сравнявам цена за предлаганото а не директно 2 модела с над 5К евро разлика в цената и ефективността е близка модел 3 с 55квт има 410км а ИД3 с 58квт има 420км
  • #12
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    #5 Прав си за сервизите! ВАГ трябва да имат сервизи навсякъде и те имат, защото таралясниците, които продават се нуждаят от тях!
  • #11
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Как ще е добър като Модел 3? Ти само дизайна сравни и почват разликите. Да не говорим за поне 5те години разлика в технологичността на батериите и моторитв при двете коли.
  • #10
    3 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Определено е добър колкото модел 3 по цена за предлаганото средния обхват 420км с 200 коня е с очаквана цена някъде около 37К евро
  • #9
    8 rate up comment 0 rate down comment
    ще ( преди 6 месеца )
    ще ще ще
  • #8
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    По-добре да не сме бета тестери на версия 1.0, а да изчакаме няколко рилийза да минат с фиксовете и тогава евентуално да се взима ID.4, ID.5, ID.6 и т.н.
  • #7
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Model IYI ( преди 6 месеца )
    10 хиляди инженера им оправяли софтуера. Абе те нов Уиндоус ли създават? Иначе най-голямото достойнство на тая кола е задното. Иначе само въртиш гуми. И определено ще бъде хит
  • #6
    3 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Дизайна е много добър, браво.
  • #5
    4 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Определено по-добро предложение от Модел 3. Тъй като ВАГ имат сервизи във всеки град по света. А Тесла почти никъде нямат.