Уви, дойде краят на марката Holden. В началото на миналата седмица американският концерн General Motors обяви, че до лятото австралийският бранд, чиято история започва преди повече от 160 години, ще изчезне от лицето на земята. Започвайки с производството на седла за коне, Holden преминава към сглобяването на каруци и карети, а малко по-късно - каросерии за американски автомобили. През 1926 г. компанията е забелязана от General Motors и няколко години по-късно е включена в концерна. Време е да си спомним с кои модели се прочу австралийският бранд.
HSV Clubsport R8 Tourer
Картината би била непълна без това щуро комби. За разлика от събрата си четири врати, HSV Clubsport R8 Tourer е създаден, за да се конкурира с такива общопризнати еталони като Audi RS6 и Mercedes-Benz E63 AMG Estate. Или може би не. Каква е разликата! Пуристите имаха за какво да дадат предпочитания си на австралийския модел. Може ли всяко "напомпано" комби да предложи V8 с алуминиев блок и ръчна скоростна кутия? А с ръчка и задно задвижване не е толкова лесно да ускорите двутонната кола до 100 км/ч за 4,4 сек. Максималната скорост на бясното комби достига 305 км/ч!
Картината би била непълна без това щуро комби. За разлика от събрата си четири врати, HSV Clubsport R8 Tourer е създаден, за да се конкурира с такива общопризнати еталони като Audi RS6 и Mercedes-Benz E63 AMG Estate. Или може би не. Каква е разликата! Пуристите имаха за какво да дадат предпочитания си на австралийския модел. Може ли всяко "напомпано" комби да предложи V8 с алуминиев блок и ръчна скоростна кутия? А с ръчка и задно задвижване не е толкова лесно да ускорите двутонната кола до 100 км/ч за 4,4 сек. Максималната скорост на бясното комби достига 305 км/ч!