IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Новото Porsche 911 предизвика Tesla Model 3

Спортното купе се изправи срещу най-достъпния електромобил на американската марка (ВИДЕО)

Новото Porsche 911 предизвика Tesla Model 3

Екипът на TouTube-канала carwow организира поредната любопитна надпревара между два коренно различни автомобила. Блогърите сравниха ускорението и спирането на Tesla Model 3 в топ-версията Performance с Porsche 911 Carrera S в 992. Американският седан и германското спортно купе преминаха драг-дистанцията от 402 метров в няколко режима, за да се установи кой ускорява и кой спира по-добре.

Новото Porsche 911 Carrera S (версия 992) се задвижва от 3,0-литров "боксер" с 6 цилиндъра и мощност 450 к.с. и 530 Нм. Скоростна кутия е преселективна PDK с 8 предавки, която предава тягата на задната ос. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 3,5 секунди, а теглото на купето е 1515 кг. Във Великобритания този автомобил струва около 93 000 паунда.

Porsche 911 vs Tesla Model 3

Tesla Model 3 Performance разчита на два електромотора, като това е най-скъпата версия на най-евтиния модел на американската марка. Той струва около 53 000 паунда, като мощността му е 490 к.с. и 660 Нм, а задвижването е към двете оси. Ускорението от 0 до 100 км/ч е 3,2 секунди, но пък Model 3 е по-тежък от съперника си - 1847 кг.

При ускорението на 1/4-миля много важни се оказват първите метри след старта, като представянето на 911 зависи именно от потеглянето и работата на трансмисията. В същото време Tesla Model 3 всеки път дава едно и също време.

При ускорението при движение с 81 или 48 км/ч заради по-ниската максимална скорост на Tesla победителят се определя при достигане на скорост от 200 км/ч. Най-голямата изненада обаче е резултатът от надпреварата за ефективност на спирането при 113 км/ч.

Снимка и видео: Carwow

0 от 500
  • #30
    0 rate up comment 0 rate down comment
    TSLA ( преди 1 месец )
    @Вариатор #9 Ти ли ще говориш за продажност и предателство като си избрал вносното гориво вместо родната електроенергия? И субсидираш чуждата икономика? Парите за горива изтичат навън и никога не се връщат, не забравяйте.
  • #29
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До коментар 19 ( преди 1 месец )
    Има други видеа 911 срещу Модел Х и там 7 местен SUV дърпа поршето, а са с еднаква цена. На 911 само емблемата му струва над 30000 паунда. Ако Тесла пуснат Модел 3 за цената на 911 3.0 ще е с 1000кс и по-ниско тегло, всячески ще бие поршето.
  • #28
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До коментар 21 ( преди 1 месец )
    Ти май не си гледал първата половина на видеото. После поршето би като му завряха гумите, но кой собственик ще прави така със шосейните си гуми? Иначе през месец ще му трябват нови гуми, а тези не са по 80лв!
  • #27
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Dido ( преди 2 месеца )
    Истинския автомонил е Поршето!!!! Който умее да кара,Знае!Хайде стига вече с тия Електрокари!!!
  • #26
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Assaltrifle-74 ( преди 2 месеца )
    Тесла и Порше не трабва да се сравняват различни видове са точка. Стига раклами
  • #25
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    А как е мястото на задния ред на Поршето хахаха. Упс то изобщо няма такъв. Ама пак не може да бие една най бюджетната Тесла хайа
  • #24
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Anonimen ( преди 2 месеца )
    Пичага, ти ако успееш да събереш човек 192 сантиметра в БМВ 3 серия последен модел на задната седалка, можеш да го питаш след това дали е готов за дълъг път. А го водят голяма семейна кола. Глупави коментари. В кои коли такива размери има удобно място на 192 сантиметра хора и отпред и отзад. В Модел 3 има повече място от 3 серия на БМВ.
  • #23
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Тъпаци ( преди 2 месеца )
    Ххах да пуснат carrera 4s а не само S друго си е 4х4 то
  • #22
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    На тесла задната седалка на всякъде е оплюта, Сега някой може да мръдне предната седалка много напред, за да има място отпред ама нормален човек 1,90 я дърпа докрай и отзад никой не може да седне. Тесла я променика и я направиха по-къса, за да има място обаче задната седалка е равна и когато седнеш колената ти се сгъват по такъв начин, че колената стърчат на горе и остава разстояние между седалката и кракът си 1 педя, което е супер неудобно. За къси разстояния става ама за дълги не. Има клипове
  • #21
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    И как Тесла го направи смешен като Поршето я изпревари на всички драгове? Ти да не си гледал друго видео?